مسئول روابط عمومی هیات بسکتبال گیلان؛

فینالیست‌های یازدهمین دوره لیگ بسکتبال گیلان مشخص شدند

ایمان رنجکش، مسئول روابط عمومی هیات بسکتبال استان گیلان از برگزاری دیدار نهایی یازدهمین دوره لیگ بسکتبال مردان گیلان در روز جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسئول روابط عمومی هیات بسکتبال استان گیلان از برگزاری دیدار نهایی یازدهمین دوره لیگ بسکتبال مردان گیلان در روز جمعه هفته جاری خبر داد.

ایمان رنجکش با اعلام این خبر افزود: ماراتن لیگ بسکتبال گیلان که از پاییز سال گذشته آغاز شده بود سرانجام به ایستگاه پایانی رسید و تیم‌های امید سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی توانستند در مرحله پلی آف با شکست دادن رقیبان راهی فینال لیگ بسکتبال استان شوند.

وی ادامه داد: فینال لیگ بسکتبال گیلان روز جمعه چهارم شهریور ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شش هزار نفری شهدای رشت برگزار خواهد شد و پیش از آن نیز در همین سالن از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های داماش نوین و پارسی‌اپ لنگرود، دیدار رده‌بندی این مسابقات را برگزار خواهند کرد.

رنجکش با اشاره به استقبال چشمگیر از یازدهمین دوره لیگ بسکتبال گیلان افزود: علاقه‌مندان بسیاری از داخل و خارج از استان پیگیر مسابقات بودند و به گفته کارشناسان، لیگ امسال از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود و امیدواریم در پایان رقابت جذابی را از سوی دوتیم در کنار رعایت اخلاق ورزشی شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه لیگ و اهدای جام قهرمانی در پایان بازی فینال برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان میتوانند برای تماشای بازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن مسابقات حضور بهم رسانند. همچنین این بازی‌ها و مراسم اختتامیه بصورت زنده از صفحه اینستاگرام هیات بسکتبال گیلان به نشانی @gilanbasketball پخش خواهد شد.

ملوان بندرانزلی، داماش رشت، امید سپیدرود رشت، خانه بسکتبال آستانه، داماش نوین رشت، امید شرق رودسر، وارش مقاومت و پارسی اپ لنگرود تیم‌های حاضر در یازدهمین دوره لیگ بسکتبال مردان گیلان بودند.

Share