رئیس هیات بسکتبال گیلان خبر داد:

بسکتبالیست گیلانی در رقابت‌های غرب آسیا حضور می‌یابد

محمد رفیعی، رئیس هیات بسکتبال گیلان اظهار داشت: صدرا رضایی، بسکتبالیست گیلانی با عضویت در تیم ملی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس هیات بسکتبال گیلان در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: صدرا رضایی بازیکن جوان و ارزنده گیلانی با درخشش در اردوهای انتخابی، به عضویت تیم ملی جوانان درآمد تا به همراه این تیم در مسابقات بسکتبال غرب آسیا حضور یابد.

محمد رفیعی افزود: رقابتهای بسکتبال قهرمانی غرب آسیا از روز ۱۹ اردیبهشت ماه جاری به مدت ۶ روز در کشور اردن برگزار می‌شود و تیم ملی بسکتبال جوانان ایران نیز در این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت و صدرا رضایی یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در این رقابت‌ها است.

وی ادامه داد: امید است که این بسکتبالیست جوان و شایسته استان گیلان به همراه سایر نفرات تیم ملی بسکتبال ایران، در رقابتهای غرب آسیا بدرخشند و در نهایت نیز مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

رفیعی خاطرنشان کرد: هیات بسکتبال گیلان طی چند سال اخیر سرمایه‌گذاری مناسبی در رده‌های سنی مختلف انجام داده و خوشبختانه هم اینک بسکتبالیستهای این استان حضور شایسته‌ای در ارودها و تیمهای ملی رده‌های سنی مختلف بسکتبال حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال گیلان بیان کرد: علاوه بر انتخاب صدرا رضایی برای حضور در رقابتهای بسکتبال غرب آسیا، خوشبختانه چهار بسکتبالیست دختر استان گیلان نیز در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند و امید است که این بسکتبالیست‌ها نیز به عضویت تیم ملی درآیند.

 

Share