برپایی غرفه نمایشگاهی هفته دولت

شهرک های صنعتی گامی به سوی توسعه پایدار

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: شهرک های صنعتی گامی به سوی توسعه پایدار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با آغاز هفته دولت و برپایی نمایشگاهی با عنوان «نمایشگاه هفته دولت» در پیاده راه فرهنگی مرکز استان گیلان، مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی با استقرار در این نمایشگاه آماده ارائه مشاوره و اطلاع‌رسانی برای رفع دغدغه‌های صنعتگران هستند.

مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه هفته دولت از دوم شهریور ماه در پیاده راه فرهنگی رشت، گفت: از ابتدای هفته دولت غرفه‌ای در میدان شهرداری رشت به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده است و بولتن‌ها و بروشورهایی از دستاوردها و توانمندی‌ها و خدمات شرکت شهرک‌های صنعتی استان با شعار شهرک‌های صنعتی گامی به سوی توسعه پایدار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی با تأکید بر استقرار معاونین و کارشناسان متخصص شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در این نمایشگاه گفت: کارشناسان ما با ارائه بروشورهایی جامع از اطلاع‌رسانی ها، آماده ارائه مشاوره، کمک و راهنمایی به سرمایه‌گذاران و صنعتگران در جهت حل مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها و ارتقای صنعت استان هستند.

وی افزود: در آخرین روز از هفته دولت نیز، میز خدمت برای پاسخگویی به مراجعات مردمی در همین مکان مستقر می‌گردد.

گفتنی است تا پایان هفته دولت صبح‌ها از ساعت ۹الی ۱۳و عصرها از ساعت ۱۷الی ۲۰در محل پیاده راه فرهنگی رشت آماده بازدید مردم است

Share