مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان؛

حمایت از صنایع کوچک یعنی تحقق شعار سال | برای تولیدکنندگان نباید مانع صادراتی وجود داشته باشد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: بیست و یکم مرداد فرصت مغتنمی است برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی صنایع کوچک و متوسط است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آغاز هفته حمایت از صنایع کوچک را گرامیداشت و گفت: بیست ویکم مرداد فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی صنایع کوچک و متوسط وارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی تلاشگران در این عرصه اقتصادی است تا یکبار دیگر در جهت ارتقا و احیا صنایع کوچک و متوسط متحد شویم و در سالی که مزین بنام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» است بتوانیم گامی راسخ در جهت بهبود وضعیت این صنایع برداریم.

محبوبی بیان داشت: توسعه صنایع کوچک و متوسط رمز توسعه اقتصادی دهه آینده است.

وی در ادامه بیان داشت: کارآفرینی، نوآوری و پویایی صنعت و در نهایت ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری اندک و زودبازده بودن از مزیت‌های صنایع کوچک و متوسط است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: ۲۱ مرداد متعلق به صنعتگران این صاحبان واقعی و بی‌ادعای صنعت می‌باشد و به لطف خدا و زحمات بی‌دریغ مسئولین ارشد استان شاهد رشد و توسعه روز افزون صنایع کوچک در گیلان خواهیم بود.

محبوبی نیز با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی صنایع کوچک ایجاد اشتغال است بیان داشت: امروز یکی از بزرگترین دغدغه‌های جوانان اشتغال است و صنایع کوچک با توجه به ابزار و قابلیتهایی که دارد می‌تواند سهم بسزایی در ایجاد کارآفرینی و اشتغال در جامعه داشته باشد.

وی با توجه به اهمیت و جایگاه واحدهای دانش بنیان در سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین، این سال را سالی بسیار مهم برای به صحنه آوردن و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد گفت: شهرک‌های صنعتی عملکردشان صرفا برای ایجاد زیرساخت‌های صنعتی نیست بلکه حمایت از تولید و اعطای مشوق‌های صنعتی برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان عشق به تولید، کار و تلاش را دلیل ورود تولید کنندگان به این عرصه دانست و افزود: همه باید با قوت و جرات در جهت حل مشکلات تولید کنندگان تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: برای تولید کنندگان نباید هیچ مانع صادراتی به بهانه‌های مختلف وجود داشته باشد.

محبوبی با بیان اینکه تولید کنندگان خود واقف هستند که اگر محصولات آنان استاندارد نباشد قطعاً بازار را از دست خواهند داد افزود: امروز بازارهای هدف در صادرات از استانداردهای جهانی برخوردار هستند و باید به این استانداردها دست یابیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان بر ضرورت داشتن تولید کنندگان به نگاه صادراتی تأکید کرد و افزود: تمام تلاشمان این هست تا زمینه لازم را برای تولید کنندگان جهت صادرات محصولات آنان بیش از پیش فراهم کنیم.

وی افزود: به دنبال آن هستیم تا مشکلات واحدهای تولیدی را بر طرف کرده و از واحدهای فعال و پویا نیز قدردانی کنیم.

مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان ضمن گرامیداشت هفته حمایت از صنایع کوچک، از زحمات صاحبان صنایع تقدیر و تشکر کرد و از مسئولین خواست تا توجه بیشتری به صنعت به ویژه صنایع کوچک داشته باشند.

Share