مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان تأکید کرد:

جذب سرمایه‌گذار بسیار مهم و حائز اهمیت است اما نه هر سرمایه‌گذاری

محبوبی در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی، گفت: جذب سرمایه‌گذار بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد اما نه هر سرمایه‌گذاری، بلکه کسی که دلسوز و از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان از واحد صنعتی گلرنگ مستقر در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه بازدید کردند.

حسین مصطفی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان در این بازدید در خصوص اهمیت صنایع کوچک، بیان داشت: در جامعه ما متاسفانه صنایع کوچک شاهراهی پنهان است که با آشکار کردن آن می‌توانیم دغدغه اشتغال و کار آفرینی را در جامعه بر طرف سازیم.

وی در ادامه افزود: حمایت از صنایع کوچک می‌تواند باعث رونق اقتصادی جامعه شده و چرخ اقتصادی مملکت را بیش از پیش به حرکت درآورد.

حسین ذاکر استقامتی، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این بازدید در خصوص اهمیت سرمایه‌گذاری بر مبنای شرایط اقلیمی در استان پرداخت و بیان داشت: سهولت در سرمایه‌گذاری یک شرط است اما نه به شکلی که، هر کالایی با هر مقیاس تولیدی در هر نقطه‌ای از استان بدون در نظر گرفتن توجیه اقتصادی تولید شود، چرا که طرح مسئله مذکور نیازمند فرهنگ‌سازی و تعامل با تشکل‌ها، انجمن‌ها و همفکری با صاحبنظران برای اجرای صحیح و اصولی آن می‌باشد.

وی در خصوص جذب سرمایه گذاران گفت: شناسایی و جذب سرمایه گذاران در جهت رونق بخشی به صنعت یک اصل است، که در این میان نمی‌بایست از حضور سرمایه گذاران در استان نیز غافل شد چرا که با حضور آن‌ها در استان می‌تواند شاهد رشد و ارتقاء صنعت استان باشیم.

مهدی محبوبی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از بازدید معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان و فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از شهرک صنعتی این شهرستان، بیان داشت: صنایع کوچک یعنی جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، یعنی توسعه و گسترش بازار داخلی و خارجی، یعنی صادرات محصولات داخلی، حمایت از محصول ایرانی، حمایت از صنعتگر داخلی و همه اینها به واسته صنایع کوچک می‌تواند تحقق یابد.

وی در پایان در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی، گفت: جذب سرمایه‌گذار بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد اما نه هر سرمایه‌گذاری، بلکه کسی که دلسوز و از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد.

Share