مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان؛

با راه اندازی واحد های صنعتی راکد شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در دیدار با نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی واحد های صنعتی راکد شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان و نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی طی نشستی در خصوص وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی این دو شهرستان گفتگو کردند.

خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت و جایگاه شهرک‌ها و نواحی صنعتی گفت: شهرک‌های صنعتی، کشور را برای تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی آماده می‌کند.

وی افزود: تسهیلات بانکی باید جهت افزایش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص یابد و هیچ کاری مهم‌تر از پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست.

مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور و تلاش‌های نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بدون شک شهرک‌های صنعتی بعنوان یکی از بازوان اصلی چرخه صنعت، تولید و اشتغال در کشور به شمار می‌روند.

وی در ادامه افزود: شهرک‌های صنعتی پیش قراول توسعه، عمران و آبادانی بوده و کشور را برای تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی آماده می‌کند.

محبوبی گفت: بهره مندی از زیرساخت‌های صنعتی و مدیریت بهینه زیست محیطی مزیت استقرار صنعت در شهرک‌های صنعتی است.

وی بیان داشت: توسعه صنعتی، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، کمک به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین اهداف شهرک‌های صنعتی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان گفت: با تکمیل زیر ساخت‌ها و امکانات زیر بنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد‌های صنعتی راکد، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

Share