رنگ نسوز سفید براق برای لامپ

زمانی که یک سطح در معرض دمای شدید قرار می گیرد می تواند سبب خوردگی و خرابی آن شود لوله کشی و کارخانه های شیمیایی، اجاق گازها و دود کشها یا بویلرها همه در دمای بالا کار می کنند و احتمال خرابی آن بسیار زیاد است به همین دلیل از رنگهای نسوز بهره می گیرند.

مهم ترین و اصلی ترین کاربر رنگ صنعتی نسوز برای جلوگیری و حفاظت قطعه از دمای بسیار زیاد می باشد، اما از رنگ صنعی نسوز به دلایل دیگر نیز استفاده می کنند.

مواد و ترکیباتی که در ساخت این ماده صنعتی به کار رفته است بسیار خاص و جالب می باشد، در ساخت آن از رزینهای مختلف معدنی تشکیل شده از سیلیسیم و اکسیژن است و این ترکیبات بسیار مقاوم می تواند دمایی بالغ بر هفتصد و پنجاه درجه را تحمل کند، در برخی از نمونه های آن حتی تا هزار درجه را می تواند تحمل نماید.

یکی از پر طرفدارترین و بهترین رنگ روغنی رنگ نسوز سفید می باشد که بسته به محیط و قطعه مورد نظر از آن استفاده می گردد.

در تمامی صنعت و ابزارهای صنعتی زنگ زدگی یک معزل و مشکل بسیار بزرگ به حساب می آید، بسیاری از قسمتها و قطعات زنگ زدگی را نشان نمی دهند و بعد از مدتی در زمانهای حساس و زمانهایی که کار و فشار به حداکثر می رسد، توان لازم را نداشته و به سرعت خراب می شود و زیانهای بسیاری به صنایع وارد می کند، از این رو برای حل این مشکل و جلوگیری از آن از رنگهای نسوز بسیار استفاده می شود که از حبس شدن رطوبت و ورود آب به منافذ و جاهایی که دسترسی به آن کم است جلوگیری می کند و می تواند نقش بسیار زیادی در عمر و ماندگاری قطعات ایفا کند.

فروش ارزان رنگ نسوز براق

رنگهای بر پایه پلی اورتان و اپوکسی مانند رنگ ترافیکی اغلب در دمای ۱۰۰ تا۱۲۰ درجه مقاوم هستند اما رنگهای نسوز برای کاربردهای دمای بالاتر توصیه می شود روش استفاده و پاشیدن رنگ نسوز بسیار ساده و آسان است نکته قابل توجه قبل از شروع رنگکاری و آغاز کار تمیزکاری و گرد گیری از سطح مورد نظر است با این عمل چسبندگی و انجام رنگکاری بهتر صورت می گیرد و به مشکل بر نمی خورد.

اغلب رنگهای نسوز استاندارد سیاه و نقره ای هستند اما رنگهای دیگر آن نیز تولید و عرضه شده مثل اکسید خاکستری، سفید، نارنجی و قرمز که استانداردهای لازم را هنوز بدست نیاورده است.

در بعضی از شهرهای کشور این محصول تولید می شود که فروش رنگ نسوز براق با قیمتهای مختلفی انجام می شود ارزان بودن یک محصول  صرفا دلیل بر کیفیت پایین آن نیست پس با برسی دقیق و درست سعی کنید خریدی خوب و با کیفیت را رقم بزنید.

زمانی که یک سطح در معرض دمای شدید قرار می گیرد می تواند سبب خوردگی و خرابی آن شود لوله کشی و کارخانه های شیمیایی، اجاق گازها و دود کشها یا بویلرها همه در دمای بالا کار می کنند و احتمال خرابی آن بسیار زیاد است به همین دلیل از رنگهای نسوز بهره می گیرند تا مشکلات این چنینی را بسیار کم کنند از جمله مزایای دیگر این محصول این است که از دستگاه ها و موتورهای فعال در برابر حرارت بالا محافظت می کند و باعث بیشتر شدن عمر سیستم می شود و در برابر سایش بیش از اندازه به واسطه حرارت بالا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ نسوز برای لامپ

به منظور پوشانیدن و محافظت از سطح محصولات روشنایی می توانید از رنگ نسوز برای لامپ بهره ببرید تا شاهد زیبایی منحصر به فرد این محصولات باشید.

یکی از کالاهایی که با ظاهر مربع شکل و بدنه ای کاملاً فلزی و در اندازه های مختلفی برای پخت غذاها بهره گرفته می شود، تنور گازی می باشد که احتیاج به یک ماده ای به نام اسپری رنگ نسوز دارد تا در برابر حرارت بالا صدمه ای نبیند و دچار خوردگی و تجزیه پذیری نیز نشود.

از ویژگیهای قابل ذکری که می توان برای رنگ نسوز برای لامپ ذکر نمود، مواردی نظیر: قدرت چسبندگی بسیار عالی به منظور پوشانیدن سطح لامپها و سایر روشناییها، برخوردار بودن از ویژگی شیمیایی منحصر به فرد، خشک شدن در مدت زمانی بسیار کوتاه و برخوردار بودن از ویژگی عدم تجزیه پذیری می باشند.

تنور گازی نیز به مانند سایر اجاق گازها از بدنه ای استیل و یا گالوانیزه برخوردار بوده و چنانچه در برابر دمای بالا قرار بگیرد دچار آسیب می شود که بدین منظور لازم است از رنگ نسوز استفاده نموده تا این اطمینان را برای خود به همراه آورید که کالای شما دچار هیچ صدمه ای نخواهد شد.

رنگ نسوز با دارا بودن تحمل در برابر دمایی بالاتر از ۱۲۰ درجه سانتی گراد قادر است از تنور گازی محافظت نماید تا شما با خیالی آسوده به پخت نان و سایر غذاها بپردازید.

Share