فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

دستگیری و احضار ۲۵ نفر اراذل و اوباش در رودسر | نباید اجازه داد این افراد امنیت جامعه را برهم بزنند

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۱۵ نفر اراذل و اوباش دستگیر و ۱۰ تن از آن‌ها نیز احضار شدند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۱۵ نفر اراذل و اوباش دستگیر و ۱۰ تن از آن‌ها نیز احضار شدند.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای برخورد با اراذل و اوباش به مدت ۲ روز در شهرستان رودسر اجرا شد، افزود: در این رابطه ۱۵ نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای مردم می‌شدند دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر اضافه کرد: همچنین در این طرح ۱۰ نفر اراذل و اوباش به پلیس امنیت عمومی احضار و از آن‌ها در خصوص‌ عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری تعهد اخذ شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

Share