فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

جمع‌آوری و دستگیری ۲۲ نفر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۵ معتاد متجاهر و ۷ خرده‌فروش موادمخدر، جمع‌آوری و دستگیر و یک کیلو و ۲۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۵ معتاد متجاهر و ۷ خرده‌فروش موادمخدر، جمع‌آوری و دستگیر و یک کیلو و ۲۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

سرهنگ «سید جلال‌الدین جوانمردی» با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد اظهارداشت: نیروی انتظامی در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۲ روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به دستگیری ۱۵ معتاد متجاهر و ۷ خرده‌فروش موادمخدر در این مدت و تحویل آن‌ها به مرجع قضایی، افزود: از این افراد یک کیلو و ۲۵ گرم تریاک، ۱۴۰ گرم سوخته تریاک، ۲۲ گرم هروئین و ۱۳ گرم شیشه کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آن‌ها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share