سرپرست سابق فدراسیون فوتبال

انتخابات قانونی بود | هر کسی جای اسکوچیچ بیاید امضای من پایش نخواهد بود!

میرشاد ماجدی سرپرست سابق فدراسیون فوتبال امیدوار است که مهدی تاج بتواند آورده خوبی برای فدراسیون فوتبال داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، میرشاد ماجدی سرپرست سابق فدراسیون فوتبال درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید این فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات برگزار شد و آقای تاج رای آورد و همه انتخابات را دیدند. امیدوارم آقای تاج آورده خوبی برای فدراسیون داشته باشند.

او درباره انتشار خبر لغو برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من خودم در شبکه سه حضور داشتم. من بعد از اینکه دیگران متوجه شدند، متوجه شدم. پس از صحبتی که با اعضای هیات رئیسه داشتیم، تصمیم گرفتیم مجمع برگزار شود. من به عنوان یک نامزد انتخابات، سعی کردم همیشه از خودم و از افراد دیگر محافظت کنم. هیچ دخل و تصرفی در کمیته بدوی و کارهای دبیرکل نداشتم. امروز هم دیدید که بنده روی صندلی کاندیدا نشستم تا همه چیز عادلانه پیش برود.

ماجدی درباره جلسه بامدادی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قرار شد مجمع برگزار شود و نمایندگان فیفا و AFC در تهران بودند. کامرانی‌فر یکسری دغدغه‌هایی داشت که هنوز هم به آن‌ها اعتقاد دارد اما اعضای هیات رئیسه به احترام مجمع، این مراسم را برگزار کردند.

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال درباره فشارهای بیرونی برای لغو انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من چیزی در این رابطه ندیدم و صحبتی با من نشده بود. من عرض کردم که آقای کامرانی‌فر نکاتی را بیان کردند که باید از خودشان سوال کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات فدراسیون فوتبال به صورت قانونی برگزار شد؟ گفت: بله!

ماجدی درباره اختلافاتی که میان او و مهدی تاج بر سر حضور در جام جهانی وجود دارد، گفت: اگر آقای قنبرزاده این مساله را مطرح کردند، بروید از خودشان سوال کنید که جزئیات این مسائل به چه شکل است. به هر حال آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شده است و وظیفه همه ما این است که به فدراسیون فوتبال و تیم ملی کمک کنیم.

او درباره احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر مربی‌ای که بیاید، امضای من پای او نخواهد بود. من هم عضو هیات رئیسه و مدیر فنی فدراسیون فوتبال هستم و سعی می‌کنم کارهای فنی را پیش ببرم.

وی افزود: ما نباید دنبال این باشیم که هر کسی که حاضری‌خور است، سراغ تیم ملی بیاید. تیم ملی نیاز به آرامش دارد و از این به بعد هم بهتر خواهد شد. باید ثبات به فدراسیون فوتبال می‌رسید.

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در کمیته بدوی تخلفی صورت گرفته بود که باعث شد انتخابات فدراسیون فوتبال لغو شود؟ گفت: از آقای کامرانی‌فر بپرسید. من در جریان نیستم. من چون یکی از نامزدها بودم، هیچ دخالتی نداشتم.

ماجدی درباره نامه کمیته بدوی فدراسیون فوتبال که درباره برخی از تخلفات پیش آمده توضیح داده بود، گفت: من از این چیزها خبر ندارم. من به عنوان یک نامزد حضور داشتم. کارهای اجرایی دست کمیته بدوی و دبیر کل فدراسیون فوتبال بود.

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال درباره بالا بردن دستش توسط مهدی تاج پس از اعلام نتایج گفت: خیلی خوشحال هستم و باعث افتخار من است. ما عضو هیات رئیسه هستیم و کنار ایشان می‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم. من آدم هیچ‌کسی نیستم و وابستگی شخصی به هیچ‌کس ندارم. بنده به عنوان عضو هیات رئیسه و یک آدم فنی در خدمت فدراسیون فوتبال و تیم ملی خواهم بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در تیم ملی به وجود خواهد آمد؟ گفت: این مساله را از آقای تاج سوال کنید.

Share