با رای اعضای مجمع؛

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد

انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و در نهایت مهدی تاج موفق شد ریاست این فدراسیون را به دست آورد. ۲ نامزد پیشنهادی مهدی تاج به‌عنوان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال برگزیده شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت ۱۰ امروز (سه‌شنبه) در مرکز همایش‌های صدا و سیما آغاز شد.

مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال بودند. پس از اخذ آرا در نهایت مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد تا در ۳ سال آینده ریاست این فدراسیون را به دست بگیرد.

تعداد آرای انتخابات ریاست فدراسیون
مهدی تاج: ۵۱
میرشاد ماجدی: ۲۵
عزیزالله محمدی: ۴

۸۷ نفر کل اعضای مجمع بودند که ۸۵ نفر از آن‌ها می‌توانستند رای بدهند اما در نهایت ۸۱ نفر رای خود را به صندوق انداختند.

تاج پیش از این از سال ۹۵ تا سال ۹۸ به عنوان رییس فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد. او در سال ۹۸ به دلیل مشکلات قلبی از سمت خود استعفا داد. او همچنین از سال ۹۲ تا ۹۵ ریاست سازمان لیگ را بر عهده داشت.

امروز سه‌شنبه پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، رای‌گیری برای انتخاب ۲ نایب‌رئیس پیشنهادی او هم برگزار شد.

پس از پایان رای‌گیری، ۷۸ نفر رای خود را به صندوق‌ها ریختند که مهدی محمدنبی با ۶۴ رای نایب‌رئیس اول و منصور قنبرزاده با ۵۸ رای نایب‌رئیس دوم شدند. هشت رای نیز باطله شد.

نبی در ۲ دوره سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال را برعهده داشت. مرتبه اول از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۳ و در بار دوم از فروردین تا ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ دبیرکل فدراسیون بود. وقتی در ۱۷ اسفند ۹۹ نبی از دبیرکلی فدراسیون کناره‌گیری کرد، منصور قنبرزاده این سمت را برعهده گرفت.

گفتنی است، تاج وعده داده بود پس از پیروزی در انتخابات به دنبال رایزنی برای بازگشت کارلوس کیروش به تیم ملی خواهد بود.

Share