امداد خودرو رشت

اولین و مهمترین ویژگی گروه امداد خودرو گیلان این است که هدف اصلی آنها حمل خودروی شما نیست بلکه هدف اصلی امدادگران این استان زیبا امداد رسانی به خودروی شما در محل می‌باشد.

در این مقاله کوتاه شما را با امداد خودرو استان گیلان یا همان امدادخودرو سراسری پارسیان  ( بعنوان امدادگران نمونه استان گیلان ) آشنا میکنیم.

امدادخودرو سراسری پارسیان
اولین و مهمترین ویژگی گروه امداد خودرو گیلان این است که هدف اصلی آنها حمل خودروی شما نیست بلکه هدف اصلی امدادگران این استان زیبا امداد رسانی به خودروی شما در محل می‌باشد.

مجموعه امداد گران استان گیلان به همراه تمامی پرسنل دارای مجوز کاملا قانونی و رسمی از نهادهای مربوطه می باشند و فاصله شما با امدادگران آنان فقط و فقط یک تماس است.

همکاران امدادی ما در شهرباران از مجرب ترن تکنسین های این زمینه با مدارک تخصصی حرفه ای و رسمی از نهادهای ذیربط می باشند و تمام تلاش خود را با نهایت دلسوزی در جلب رضایت مشتری خواهند داشت.

گروه امداد خودرو رشت با بالاترین تجربه و تخصص آماده تعمیر در محل و حمل لوکس ترین خودروهای ایرانی و خارجی وارداتی به اقصی نقاط کشور می باشند.

خودرو شما ممکن است در هر لحظه و در هر مکانی به هر دلیلی دچار نقص فنی و یا مشکل شود، باید در نظر داشته باشید که فرشتگان نجات شما در این مواقع امدادگران سیار معرفی شده در سایت پیک خودرو می باشند که به صورت ۲۴ ساعته و هفت روزه هفته در خدمت شما خواهد بود.

بعد از سرچ نام پیک خودرو و انتخاب شهرتان، گروه امداد خودرو را سرچ کنید، حالا فقط کافیست با شماره تماس درج شده در متن آگهی تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت از طریق دستگاه موقعیت یاب هرچه سریع تر به محل خرابی خودرو مذکور شما امدادرسانی نمایند.

در ادامه گزارش جذابی را بخوانید که خبرنگاران وب سایت پیک خودرو با جناب آقای مهندس مسعود حقیقی مسئول امداد خودرو پارسیان خزر استان گیلان داشته اند.

مهندس حقیقی: امدادخودر وگیلان اسیرمافیای شرکت های امدادخودرویی کشور !

از دیرباز بدلیل نبود پشتیبانی ها از دستگاهای مربوطه و بی توجه ای به امرامداد خودرو، شرکت های نوپا رو به شرکت های غیر بومی در شهرهای بزرگ رو می آوردند، که این امر موجب مشکلاتی میشد و شرکت های بزرگ با درخواست های نامتعارف از شرکت های کوچک شهرستانی دست به سوء استفاده میزدند !

در امر امدادخودرو هنوزهم مشکلات بزرگی دیده میشود که برای هرکدام باید ساعت ها وقت گذاشت و اولین سوال این است که مسئولین این امر تا الان برای امدادگران و شرکت های امدادخودرو چه کاری انجام داده اند.

چرا مسئولین استانی و کشوری مربوط به امدادخودرو فقط به دادن یک مجوز و پروانه فعالیت بسنده کرده اند ؟!

حال مدیران امدادخودرو برای خود دست آستین بالا زده و با مشکلات خودشان دست و پنجه نرم میکنند و هیچ کسی پیگیر مشکلات این عزیزان نیستند. و این امر باید به مراحل سخت صدور مجوز فعالیت هم گفته شود که چقدر سخت میباشد، و چه شرایط  سختی برای شرکت های امدادخودرویی برای گرفتن مجوز وجود دارد.

مهندس مسعود حقیقی در ادامه به ساماندهی امدادگران استان گیلان در مورد برچسب های روی خودرو و بیمه تامین اجتماعی و صدور کارت شناسایی و تلفن چهار رقمی خبر داد.

ایشان به بیان این موضوع که مردم  استان گیلان شاهد خبرهای خوبی از امدادخودرو خواهند بود خبر داد و از سامانه تلفن چهاررقمی امدادخودرو استان گیلان خبر داد و گفتند که برای اولین بار در استان گیلان شماره تلفن چهارقمی ۱۸۹۳ از ابتدای مهرماه ۱۴۰۱ همزمان با بازگشایی مدارس برای خدمت رسانی خدمات خودرویی به مردم استان گیلان فعال خواهد شد.

همچین جناب آقای مهندس حقیقی از تخفیف های ۵ الی ۲۰ درصدی در امدادخودرو و حمل خودرو و تعمیرات در محل خبر داد.

از جمله خدمات شرکت امداد خودرو لاهیجان ، لنگرود ، انزلی و … تمام شهرهای بزرگ و کوچک استان گیلان  و امداد خودرو رشت به شرح ذیل می باشد:

حمل خودرو با نیسان چرخگیر

حمل خودرو با خودروبرکفی

تعمیرات در محل

پنچرگیری در محل

حمل بنزین برای خودرو در جاده مانده

جمع آوری خودروهای تصادفات

فروش قطعات و تعویض و تعمیرات خودرو در مراکز تعمیراتی  شهرستانها

مهندس مسعود حقیقی مدیرشرکت امدادخودروسراسری پارسیان خزر استان گیلان در ادامه گفت: گیلان از برچسب ها و ارم وعلایم شرکت های متفرقه غیره مجاز پاکسازی میشود.

ایشان با حضور و مصاحبه با خبرنگار سایت های مختلف افزود: گیلان جولان گاه امدادگران و شرکت های غیره مجاز و متفرقه میباشد که به زودی شاهد خبرهای خوبی در این راستا خواهیم بود، که با هماهنگی های اولیه انجام شده با اتحادیه تعمیرکاران خودرو و پلیس پیشگیری از فعالیت های این امدادگران متخلف جلوگیری میشود.

ایشان با تاکید بر این مهم که سامانه تلفنی ۱۸۹۳ به زودی برای گیلانی های عزیز راه اندازی می شود گفتند که به زودی گیلان برای اولین بار با تلفن چهاررقمی ۱۸۹۳ که سامانه امدادخودرویی امدادخودرو گیلان میباشد شروع به فعالیت خواهد کرد، و از نصب برچسب های واحد و یک شکل بین امدادگران استان و هماهنگی امداد فنی و تعمیرات در محل خودروها، خودروبر رشت و تمام شهرهای استان به همراه دیگر فعالیت های امدادگران نیز گفتگو داشتند.

ایشان در پایان به یک نکته مهمی اشاره کردند که امدادگران مراقب بعضی از شرکت ها امدادخودرویی که با پسوند های کشوریی در سطح کشوری از اطلاعات کم امدادگران سوء استفاده میکنند باشند و فریب دروغ ها و وعده های دروغ این افراد باشید.

همواره به یاد داشته باشید که:
یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب تیم امدادرسانی سنجش سرعت امدادرسانی آنها می باشد به این صورت که تیم امداد خودرو رشت رکورد دار این سرعت عمل در ایران می باشد و در کمتر از بیست دقیقه در هر ساعت از شبانه روز توسط دستگاه موقعیت یاب بطور دقیق در موقعیت مکانی شما حضور خواهند یافت و قبل از رسیدن به محل مذکور به صورت تلفنی به شما مشاوره فنی لازم را خواهند داد.

از دیگر ویژگی های تیم امدادگران پیک خودرو ما نرخ مصوب منصفانه و عادلانه می باشد که اکثر اوقات جهت رفاه حال مشتریان حتی کمتر از نرخ اتحادیه محاسبه می شود، همپنین کیفیت خدمات امدادرسانی ما به بهترین نحو ممکن با کسب رضایت حداکثری مشتری می باشد.

گاهی اوقات خودروی شما حتی یک متر هم امکان جابجایی ندارد که در این شرایط فرشته نجات امدادخودرو با مجرب ترین و حرفه ای ترین پرسنل آماده خدمت رسانی به شما جهت حمل خودرو خواهند بود. در نهایت هدف اصلی ما حمل خودروی شما نیست چون همواره ما به فکر صرفه جویی در هزینه پرداختی توسط شما هستیم.

لازم به ذکراست که همکاران امداد خودرو رشت دارای به روز ترین و مجهز ترین و پیشرفته ترین سیستم امدادرسانی با روحیه ای بسیار دلسوز،خوش اخلاق،متعهد و مشتری‌مدار هستند و همواره تماش تلاش خود را به رساندن خدمات هرچه تمام‌تر صرف می‌نمایند.

نکته طلایی اینجاست که اگر خودوری شما در استان گیلان دچار نقص فنی شد و به دنبال فرشته نجات بودید حتما سایت پیک خودرو را بخاطر داشته باشید و تا در اسرع وقت به صورت شبانه روزی همکاران ما جهت خدمت رسانی در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

Share