همه چیز درباره خرید کولر گازی برند سامسونگ

اگر قصد جدی بابت خرید کولر گازی های سامسونگ دارید میتوانید به فروشگاه نوین مارکت مراجعه نمایید تا یک خرید امن و مطمئن داشته باشید.

کولر گازی سامسونگ یکی از معروف ترین برند کولر گازی در ایران میباشد، که با قیمت متناسب با کیفیت ارائه میشود، خرید کولر گازی های سامسونگ یک انتخاب هوشمندانه است، کولر گازی سامسونگ به دلیل سرمایش پیشرفته میتواند زندگی بهتر را برای کاربران خود ایجاد کند، در این مقاله که توسط فروشگاه نوین مارکت آماده شده است به بررسی کولر گازی های برند سامسونگ میپردازیم.

 

نقد و بررسی کولر گازی برند سامسونگ

کولر گازی های تولید شده توسط شرکت سامسونگ دارای کیفیت بسیار بالایی میباشند، حتی قدیمی ترین مدل های کولر گازی سامسونگ هنوز بعد از سال ها بدون هیچ مشکلی کار میکند، کولر گازی های سامسونگ رقابت شدیدی با برند های معروف دیگر همچون اجنرال و سامسونگ دارد، و دلیل اصلی محبوبیت این برند کیفیت بالای محصولات میباشد.

شرکت سامسونگ از کجا شروع کرده است

شرکت سامسونگ نزدیک به ۹۰ سال قبل توسط لی بیونگ چول آغاز به کار کرد، شرکت سامسونگ در سی سال اول شروع به کار، تمرکز خود را بر رو زمینه های ارائه خدمات مالی و بیمه، اوراق بهادار و خرده فروشی گسترش داد ولی در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک گردید، ده سال بعد نیز به صنایع کشتی سازی و ساخت و ساز وارد شد، همین سرمایه گذاری های متعدد را میتوان یکی از دلایل موفقیت چشم گیر برند سامسونگ دانست.

کولر گازی سامسونگ حامی محیط زیست

برند سامسونگ برای حمایت از محیط زیست، در تولید کولر گازی فقط از گازی R410 استفاده مینماید، گاز R410 علاوه بر سازگاری با محیط زیست به علت تسریع در امر سرمایش میتواند زمان رسیدن موتور کولرگازی برای امر سرما دهی سریع تر کند و این امر نیز خود یکی از دلایل بهتر بودن گاز R410 نسبت به دیگر گازها باشد.

کولر گازی های سامسونگ کم مصرف هستند

کولر گازی سامسونگ با صرفه جویی در مصرف انرژی و کم مصرف بودن خود توانسته رتبه ی خوبی را در بین کولر گازی های کم مصرف کسب کند،‌ کولر گازی سامسونگ با رده انرژی A+++ جزو کولرگازی های خیلی کم مصرف موجود در بازار شود. این کولر گازی نیز از قابلیت اینورتر بودن دارا میباشد.

طراحی کولر گازی های برند سامسونگ

کولر گازی سامسونگ از همان ابتدای شروع فعالیت با ارائه طراحی زیبا و شیک و همچنین بروز توانست به عنوان شیک ترین کولر گازی خود را در بین کاربران معرفی نماید و در این خصوص کاملا موفق عمل کرده است. طراحی تقریبا سه ضلعی پنل داخلی کولر گازی سامسونگ توانسته امکان خروج هوای خنک از این پنل را در ارض و زوایه بهتر  فراهم کند و همچنین با وجود تیغه های در این پنل که به شکل ۷ میباشند توانسته پرتاب هوا را در مناطق دور دست کاربر فراهم کند،که این پرتاب هوا تا اخرین نقطه ی کاربر به محبوبیت اسپیلیت سامسونگ افزوده است.

توان کولر گازی سامسونگ چقدر است

کولر گازی های سامسونگ خانگی از توان ۱۲۰۰۰ شروع میشود تا کولر گازی سامسونگ ۳۶۰۰۰ که دارای قدرت بسیار بالایی میباشد و برای متراژ های بالای ۱۵۰ متر استفاده میشود، کولر گازی های ایستاده سامسونگ نیز قالبا توان ۴۸۰۰۰ را دارند که در مراکز عمومی، مساجد، مدارس و مکان هایی با فضای بزرگ استفاده میشود، توان های دیگر همچون توان ۳۶۰۰۰ نیز فروش بالایی دارند، ولی باید در نظر داشته باشید که توان کولر گازی باید با متراژ محل زندگی تناسب داشته باشد.

 

تکنلوژی پیشرفته کولر گازی های سامسونگ

تمامی کولر گازی های تولید شده شرکت سامسونگ دارای تکنلوژی روز دنیا در ساخت کولر گازی میباشند، حالت دو منظوره، چراغ فیلتر، فیلتر های تصفیه هوا و ضد بو و یون زدا، حالت خواب و اسمارت اسکن، حالت خواب و حالت جن تنها برخی از امکانات پیشرفته کولر گازی های سامسونگ میباشند.

مراقب باشیدکولر گازی سامسونگ تقلبی نخرید!

به دلیل فروش بالای محصولات سامسونگ، عده ای شیاد اقدام به ساخت نسخه تقلبی کولر گازی های سامسونگ و فروش آن ها به عنوان کولر گازی اصلی میکنند، برای مثال کولر گازی سامسونگ ۳۰۰۰۰ یکی از پر فروش ترین مدل های برند سامسونگ میباشد که باید دقت کنید حتما اصل آن را خریداری کنید، اگر قصد جدی بابت خرید کولر گازی های سامسونگ دارید میتوانید به فروشگاه نوین مارکت مراجعه نمایید تا یک خرید امن و مطمئن داشته باشید.

Share