مرکز پانل | مرکز فروش ساندویچ پانل

مرکز پانل به عنوان فروشگاه رسمی انواع ساندویچ پانل در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ شروع کرد. ساندویچ پانل انواع مختلفی دارد که در مرکز پانل شما عزیزان می‌توانید انواع ساندویچ پانل بسته به نیاز خود خریداری کنید.

مرکز پانل به عنوان فروشگاه رسمی انواع ساندویچ پانل در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ شروع کرد. ساندویچ پانل انواع مختلفی دارد که در مرکز پانل شما عزیزان می‌توانید انواع ساندویچ پانل بسته به نیاز خود خریداری کنید.

برندهای موجود در مرکز ساندویچ پانل

مرکز پانل به عنوان مرجع فروش ساندویچ پنل در ایران انواع محصولات و برند های پانل را در خود جای داده است شما می‎‌توانید به راحتی برند های مختلف را بررسی کنید و پس از مشاوره رایگان محصول مورد نظر خود را بسته به نوع کیفیت مد نظر و فوم مورد نیاز سفارش دهید. یکی دیگر از مزایای خرید از مرکز پانل تحویل فوری محصولات با برند های مختلف به شما عزیزان می‌باشد.

برنده های موجود در فروشگاه مرکزپانل ایران شامل ساندویچ پانل ماموت، ساندویچ پانل تونیکس، ساندویچ پانل کبیر، ساندویچ پانل نبوغ سرمایش، ساندویچ پانل آریابارون و ساندویچ پانل مهدی است.  تمامی برند های نام برده شده جزء تولید کنندگان پانل دیواری و پانل سقفی در ایران می‌باشند که هرکدام از این شرکت ها فوم و ورق های متفاوتی در بازار دارند.

برای مشاوره و استعلام قیمت انواع ساندویچ پانل با فوم و ورق مورد نظر خود می‌توانید با مشاورین مرکز پانل در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

انواع ساندویچ پانل از نظر فوم

فوم ها همان هسته پانل است که تمام خواص عایق بودن ساندویچ پانل را در خود جای داده است و بسته به استفاده و نیاز شما قابل سفارش و خرید است در ادامه به معرفی برخی از فوم های ساندویچ پانل می‌پردازیم.

فوم اکس پی اس ساندویچ پانل

یکی از ارزان ترین فوم عایق ساندویچ پانل می‌توانیم به XPS اشاره کنیم، این فوم مصارف مختلفی در صنایع دارد و میتوان از آن به عنوان یک فوم پایه یاد کرد. فوم اکس پی اس در ساختمان سازی، ویلا سازی و سوله سازی در مناطق مختلف با آب و هوای معتدل کاربرد دارد. فوم اکس پی اس سیاه رنگ است.

فوم پلی یورتان ساندویچ پانل

از دیگر فوم های مهم مورد استفاده در این مصالح مدرن ساختمانی می‌توانیم به فوم پلی یورتان یا eps اشاره کنیم که کاربرد های مختلفی در صنعت دارد. همچنین ساندویچ پانل های تولید شده با فوم پلی یورتان در حفظ دمای محیط و تمیز نگه‌داشتن محیط بسیار موثر هستند.

به کار گیری پلی یورتان ساندویچ پانل عمدتاً برای سردخانه ها و اتاق های تمیز کاربرد دارد و می‌تواند فوم بسیار خوبی در برابر برودت هوا در محیط باشد.

ورق ساندویچ پانل

جنس ورق ساندویچ پنل بستگی به نیاز و محیط آب و هوا دارد، اما به صورت کلی در ساندویچ پانل سه مدل ورق داریم که به عنوان عایق بر روی هسته یا همان فوم پنل قرار داده می‌شوند تا فوم در مقابل حشرات، باکتری ها و رطوبت مقاوم باشد.

ورق گالوانیزه

این نوع ورق پانل از جنس آهن است و عمدتاً با یک لایه رنگ عایق که به صورت کوره ای پخته می‌شود که از اکسید شدن آهن در مجاورت هوا جلوگیری می‌کند این نوع ورق برای محیط های گرم و خشک و آب هوای معتدل کاربرد دارد.

ورق آلوزینک

نوعی دیگر ورق پانل ورق الوزینیک است این ورق مقاومت بالاتری نسبت به ورق گالوانیزه دارد و معمولاً برای مناطقی استفاده می‌شود که رطوبت بالا و بارندگی های زیادی دارد، به صورت کلی مقاومت آلوزینک در برابری آب و رطوبت بالا تر است.

ورق آلومینیوم

این ورق نوع خاص است که نسبت به ورق آلوزینک و گالوانیزه قیمت نسبتاً بالاتری دارد و برای مصارف خاص مورد استفاده قرار میگیرد، ورق ساندویچ پانل آلومینیوم معمولا برای اتاق های تمیز، آزمایشگاه ها کاربرد دارد.

نصب ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل

یکی دیگر از قسمت های مهم پس از خرید ساندویچ پنل ها نصب آن است داشتن یک تیم خبره در زمینه نصب پنل و عایق بندی درست آن سبب می‌شود طول عمر سازه بیشتر شود، نصب پانل عمدتاً به وسیله پیچ و چسب عایق انجام می‌شود.

داشتن یک تیم نصاب برای پروژه های بزرگ سبب می‌شود تا در طی مرور زمان سازه شما دجار مشکل نشود.

نصب ساندویچ پانل به وسیله جرثقیل و پیچ و مهره انجام می‌شود البته قبل از نصب باید زیر سازی نصب پانل ها فراهم شود که توسط تیم نصاب این کار انجام می‌شود. شرکت مرکز پانل با داشتن نیروی متخصص و خبره در زمینه نصب به شما این اطمینان را می‌دهد تا فرآیند نصب با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا انجام شود.

کاربرد فلاشینگ و آبرو ساندویچ پانل

فلاشینگ های برای کنج و گوشه های سازه مورد استفاده قرار میگیرد تا سازه شما پلمپ شود، آبرو ها هم بر روی سقف و دیوار ساندویچ پانل استفاده می‌شود تا در حین بارندگی آب حاصل را به خارج از سازه منتقل کند.

ساندویچ پانل پیچ مخفی دیواری

نوعی از ساندویچ پنل است که معمولاً برای سازه های مدرن از جمله ویلا پیش ساخته و سوله ساندویچ پانل استفاده می‌شود؛ همانطور که از نام این نوع پانل دیواری مشخص است پیچ های به کار رفته برای نصب این ساندویچ پانل به صورتی است که نمایان نمی‌باشد و شما در نمای بیرونی سازه یک دیواری فلت و صاف را مشاهده می‌کنید که جلوه خاص و زیبایی به سازه شما می‌دهد.

قیمت ساندویچ پانل

قیمت پانل ساندویچ

عوامل بسیاری برای قیمت گذاری پانل که بر حسب متر مربع سنجیده می‌شود تاثیر دارد در ادامه این بخش از مقاله مرکز پانل به بررسی عواملی که بر روی قیمت متر مربع پانل تاثیر مستقیم دارد می‌پردازییم پس با ما همراه باشید.

  • اولین و اصلی ترین عامل که تاثیر مستقیم بر روی قیمت دارد نوع فوم عایق ساندویچ پانل به کار رفته در مصالح شما می‌باشد همانطور که پیش تر گفتیم نوع عایق بستگی به استفاده و کاربرد شما از ساندویچ پانل دارد.
  • دومین موضوع که تاثیر بر روی قیمت دارد نوع ورق به کار رفته برای پوشش روی فوم و زیر فوم پانل است، در اکثر مواقع از دو رو ورق برای زیر و روی فوم استفاده می‌شود که بستگی به نوع آلومینیوم، آلوزینک و گالوانیزه ورق دارد که تاثیر بر روی قیمت می‌گذارد اما در برخی موارد و مصارف خاص تنها یک روی ساندویچ پانل را ورق استفاده می‌کنند و قسمت دیگر را با فویل و نایلون های خاص می‌پوشانند در این مورد ساندویچ پانل به نام یک رو ورق یک رو فویل نام گذاری می‌شود.
  • سومین موضوع رنگ بندی ورق های ساندویچ پانل است که بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد اما رنگ های رایج مورد استفاده و تولید شده توسط کارخانه ها معمولاً سفید، قرمز و کرمی است و اگر رنگ بندی خاصی مد نظر است تاثیر مستقیم بر روی هر مترمربع دارد.

خرید ساندویچ پانل و مشاوره رایگان

تیم مرکز پانل با دانش روز و مهندسین خبره ساختمانی می‌تواند در زمینه خرید و انتخاب فوم عایق پانل باتوجه به نیاز شما در زمینه خرید ساندویچ پانل یاری رسان شما عزیزان باشد همچنین می‌تونید به صورت مستقیم قبل از خرید با استفاده از تیم طراحی نقشه ساندویچ پانل سازه خود را داشته باشید تا در سریع ترین زمان ممکن میزان تقریبی هزینه و متریال مورد استفاده در سازه شما توسط تیم مرکز پانل برآورد شود و پس از ان اقدام به خرید ساندویچ پانل مورد نظر کنید.

درر این حالت شما عزیزان ساندویچ پانل مورد نیاز خود را خریداری خواهید کرد و هزینه اضافه بابت این موضوع پرداخت نخواهید کرد که این موضوع سبب کاهش هزینه های شما خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

Share