ساندویچ پانل ها را بشناسید و به کار ببرید

تک پانل، تولید کننده انواع ساندویچ پانل، خدمات تولید، فروش و نصب انواع ساندویچ پانل دیواری، سقفی و سردخانه ای، را با استفاده از جدیدترین خط تکنولوژی های روز دنیا ارائه می دهد.

امروزه ممکن است استفاده از مصالحی مانند آجر و سیمان از نظر زمانی و حتی مالی مقرون به صرفه نباشد. در بعضی از شرایط نیاز به سازه ای داریم که به سرعت آماده شود و همچنین هزینه ساخت آن نیز کمتر باشد؛ استفاده از ساندویچ پانل در این شرایط، بدلیل قیمت آن، بسیار به صرفه می باشد و هزینه ساخت را تا حد زیادی کاهش می دهد. از ساندویچ پانل برای سازه های کوچکی مانند کانکس و سازه های بزرگی مانند سوله ها و … استفاده می گردد.

انواع ساندویچ پانل

تک پانل، تولید کننده انواع ساندویچ پانل، خدمات تولید، فروش و نصب انواع ساندویچ پانل دیواری، سقفی و سردخانه ای، را با استفاده از جدیدترین خط تکنولوژی های روز دنیا ارائه می دهد.

تمامی محصولات تک پانل، با بهترین کیفیت تولید شده و به سبب همین موضوع، شرکت تک پانل جزء برترین تولید کننده های ساندویچ پانل شناخته شده است. در ادامه با ما همراه شوید تا با انواع ساندویچ پانل های شرکت تک پانل آشنا شوید:

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی در انواع مختلفی تولید می شود (ساندویچ پانل سقفی ساده، مدل ذوزنقه ای با دو ورق گالوانیزه، طرح سفال یا فلاشینگ و …). این ساندویچ پانل ها، بر روی سقف، روی اسکلت فلزی با استفاده از پیچ نصب می شوند. این پانل ها، عایق بسیار خوبی بوده و قابلیت ضد حریق نیز دارند.

ساندویچ پانل دیواری

برعکس مدل قبلی که برروی سقف نصب می شود؛ ساندویچ پانل دیواری همانند نامش، برروی دیوار سازه مد نظر نصب می شود. این نوع پانل، از بهترین مصالح هنگام ساختمان سازی به شمار می رود که در مدل های ( ساده، نر و مادگی، دو رو ورق، دو رو نایلون، یک رو ورق و …) تولید می شود.

ساندویچ پانل سردخانه ای

بهترین راه برای حفاظت از محصولاتی مانند شیر، میوه و …، قرار دادن آن ها در دمای پایین می باشد. ساندویچ پانل سردخانه ای یک عایق خوب جهت جلوگیری از حدر رفتن سرما می باشد و برای ساخت سردخانه ها، بسیار مناسب می باشد؛ محصولات در سردخانه هایی که با این ساندویچ پانل ساخته شده اند، بسیار سالم و تازه باقی می مانند. استفاده از ساندویچ پانل های سردخانه ای، طی دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه های مصرفی می شود. از ساندویچ پانل سردخانه ای جهت ساخت درب های سردخانه ای نیز استفاده می شود.

انواع ساندویچ پانل با استفاده از فوم های xps، پلی یورتان و پلی استایرن در مدل های ساده و ضد حریق، با قیمت مناسب و کیفیت بالا در تک پانل ساخته شده و به دست شما مشتریان عزیز خواهد رسید.

فلاشینگ ساندویچ پانل

زمانی که از ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و … در سازه هایی مانند ساختمان ها استفاده می شود، باید از فلاشینگ استفاده کرد؛ فلاشینگ به ورقی گفته می شود که درزهای موجود در محل اتصال ساندویچ پانل سقفی و دیواری را می پوشاند. پروفیل های فلاشینگ در انواع متنوعی از ورق های روغنی، سیاه و گالوانیزه تولید می شود.

ساندویچ پانل با فوم XPS

ساندویچ پانل با فوم XPS، به صورت پانل سقفی، دیواری و سردخانه ای تولید می شود و بدلیل بافت به هم فشرده و خالی از حفره ای که دارد، کمک زیادی به جلوگیری از نفوذ رطوبت می کند و در نهایت جذب آب آن ها بسیار کم می باشد.

در این عایق های حرارتی، حبابی وجود ندارد و همین موضوع باعث بوجود آمدن مقاومت فشاری بالایی در آن ها می شود؛ ولی از طرفی این فوم های فشرده، به راحتی توسط چاقو و یا تیغ اره بریده می شوند و همچنین به راحتی توسط پیچ و یا چسب، در جای خود تثبیت می شوند.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل با فوم XPS

  • در برابر جذب آب مقاوم بوده و مانع از عبور بخار آب نیز می شوند
  • در برابر ورود و خروج حرارت و برودت، یک عایق بسیار خوبی می باشند
  • هنگام آتش سوزی، بسیار کند می سوزند و از توسعه شعله ها و سرایت آن ها به دیگر بخش ها، جلوگیری می کنند.
  • در تمامی نقاط و ابعاد، دارای چگالی یکنواختی می باشند.
  • فوم XPS، دارای فشردگی و استحکام بالایی می باشد و در نتیجه می تواند در هر سازه ای، نقش یک دیوار را داشته باشد.
  • کاملاٌ مانع از نفوذ باکتری ها می شود و از رشد موجودات ذره بینی، جلوگیری می کند
  • به دلیل سبک بودنشان، جابجایی آن ها بسیار ساده می باشد.

شرکت تک پانل برای افزایش سطح کیفیت محصولات خود، بروزترین ماشین آلات و سیستم های روز دنیا را خریداری و اقدام به اخذ گواهینامه استاندارد ۱۷۰۲۵ (آزمایشگاه) و تجهیز آزمایشگاه های بسیار مدرن نموده است.

قیمت ساندویچ پانل

جهت سفارش محصول، می توانید از طریق شماره ای ذیل اقدام نمایید. ساندویچ پانل های شرکت تک پنل جدا از کیفیت بالا، از نظر قیمت نیز کاملا رقابتی با سایر برند ها می باشد. البته قیمت ساندویچ پانل ها، نسبت به وضعیت بازار متغییر می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روز ساندویچ پانل ها نیز با ما در ارتباط باشید.
https://takpanel.net

۰۹۱۲۰۴۶۸۸۶۴

Share