جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

خودروی حامل ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در لنگرود توقیف شد!

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از توقیف خودرو پراید حامل ۴۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان لنگرود خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از توقیف خودرو پراید حامل ۴۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان لنگرود خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی افزود: با اقدامات همه جانبه صورت گرفته و در پی دریافت خبر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر حین پایش خودروهای عبوری در محور چابکسر، خودرو پراید حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در شهرستان لنگرود متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۴۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو مورد نظر اشاره کرد و اذعان داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است.

Share