نیروی انتظامی با برهم‌زنندگان امنیت برخورد قاطعانه می‌کند

سرهنگ عبدالعلی شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بندر آستارا برگزار و سرهنگ عبدالعلی شعبانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آستارا معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی گیلان در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی آستارا بیان کرد: امنیت از زیرساخت‌های مهم پیشرفت در جوامع بشری است و حضور تیم دیپلماسی در عرصه‌های بین المللی و دفاع از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه وجود امنیت در کشور است.

سرهنگ حسین حسن پور امنیت را محصول تلاش و خرد جمعی دانست و تصریح کرد: امنیت مطلوب تنها با حضور پلیس محقق نمی‌شود و همه مردم و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی باید در این مسیر کمک حال پلیس باشند.

حسن پور با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان آستارا گفت: آستارا به دلیل دارا بودن ظرفیت‌ها و موقعیت استراتژیک نیازمند توجه ویژه بوده و امنیت در این منطقه برای جذب و حضور سرمایه گذاران در این شهر بسیار اهمیت دارد.

سرهنگ حسن پور اضافه کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با افرادی که در نظم و امنیت در منطقه اخلال ایجاد کنند برخورد کرده و اجازه نمی‌دهیم هیچ نقطه‌ای در گیلان برای اخلال گران نظم و امنیت ایمن باشد.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در این آیین گفت: نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم و ناظم جامعه ایران اسلامی است.

عنایت رضایی پور با اشاره به وظیفه سنگین پلیس در ماموریت ها و ارتباط با مردم بیان کرد: سبزقامتان پرتلاش فراجا، با تعامل، ایجاد امنیت و ایمان قلبی آرامش را در سطح جامعه گسترش می دهد و تلاش شما امروز بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اهمیت بندر آستارا و لزوم حضور و همکاری پلیس با مردم و مسئولان تصریح کرد: آستارا یکی از شهرستان های گردشگر پذیر مهم کشور و یک مرز فعال است و ایجاد نظم و امنیت یک وظیفه مهم بوده که نیروی انتظامی آن را به نحو احسن انجام می دهد.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به لزوم حضور فرماندهان ارشد پلیس در شهرستان با اطلاع ریاست شورای تامین تصریح کرد: قطعا با حضور با اطلاع، باعث افزایش همکاری و بررسی مشکلات به صورت مشترک می شود و در جنگ نرم امروز باید نهایت همدلی ایجاد شود.

رضایی پور با انتقاد از عدم حضور پلیس فتا در شهرستان بیان کرد: جنگ امروز، جنگ نرم است و دشمن با تمام توان در حوزه رسانه ورود کرده و از هیچ توطئه ای بر علیه نظام و ملت دریغ نمی کند و باید با حضور فعال پلیس و برخورد جدی با افرادی که آب در آسیای دشمن ریخته و در راستای اهداف شوم آنها حرکت می‌کنند، صورت بگیرد.

در پایان این آیین با حضور سرهنگ حسن پور جانشین انتظامی گیلان، رئیس و اعضای شورای تامین، با تقدیر از تلاش های سرهنگ افراسیاب زاهدنیا، سرهنگ عبدالعلی شعبانی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

Share