فرمانده انتظامی بندرانزلی اعلام کرد:

زندان عاقبت مجازات رانندگی هنجارشکنانه در بندرانزلی | مصدومیت ۲ نفر در ساحل اطبا

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری راننده و سرنشین هنجارشکن و عامل مصدومیت ۲ نفر در ساحل اطبا این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری راننده و سرنشین هنجارشکن و عامل مصدومیت ۲ نفر در ساحل اطبا این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد روانه زندان شدند.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در نوار ساحلی اطبا بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل حادثه و بررسی صورت گرفته مشخص شد، راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو جیپ با رانندگی هنجارشکنانه و خارج از عرف در نوار ساحلی منجر به مصدومیت یک کودک ۹ ساله و یک خانم ۳۰ ساله شده‌اند، افزود: این افراد پس از این اتفاق اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی به دستگیری ۲ متهم این پرونده و معرفی آن‌ها به مرجع قضایی اشاره کرد و بیان داشت: متهمان ۲۳ و ۲۴ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی از مساعد بودن حال عمومی مصدومان این تصادف خبر داد و با اشاره به ممنوعیت استفاده از وسایل نقلیه موتوری در نوار ساحلی بندرانزلی و هشدار به رانندگان متخلف از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share