فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

ضبط گواهینامه ۸۰ راننده پر خطر توسط پلیس در بندرانزلی!

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از ضبط گواهینامه ۸۰ راننده پر خطر توسط پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان خبر داد و افزود: پلیس با رانندگانی که با تخلفات خود جان سایرین را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از ضبط گواهینامه ۸۰ راننده پر خطر توسط پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی اظهار داشت: با توجه به‌ عدم رعایت قوانین و مقررات و بی‌مبالاتی برخی از رانندگان پر خطر در سطح شهر بندرانزلی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه نظم ترافیکی و آسایش خاطر مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: پلیس با رانندگانی که با تخلفات خود جان سایرین را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به لزوم توجه به قانون از سوی رانندگان بیان داشت: ۵ تیم کنترل نامحسوس پلیس در ساعات پایانی شب به خصوص از ساعت ۲۲ لغایت ۲ بامداد در معابر حادثه‌خیز گشت‌زنی کرده و تخلفات رانندگان قانون گریز را ثبت می‌کنند.

این مقام انتظامی از توقیف ۳۱۶ دستگاه خودرو متخلف در دی ماه سال جاری و انتقال آن‌ها به پارکینگ خبر داد و تصریح کرد: گواهینامه ۸۰ راننده پر خطر توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرانزلی ضبط شد.

سرهنگ جوانمردی در پایان به لزوم عزم همگانی برای ارتقاء نظم ترافیکی و دانش عمومی تاکید کرد و با اشاره به رانندگی آندسته از افرادی که با اعمال و رفتارهای خارج از موازین قانونی و بی‌توجه به مقررات، رفتارهای پر خطر دارند گفت: وسایل نقلیه این افراد متخلف تا ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

Share