فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

دستگیری سارقان سریالی با اعتراف به ۲۱ فقره سرقت در بندرانزلی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارقان سریالی با اعتراف به ۲۱ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارقان سریالی با اعتراف به ۲۱ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم اظهار داشت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت شکایات متعدد مردمی مبنی بر سرقت‌های سریالی اماکن خصوصی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از تشکیل تیمی از کارکنان پلیس آگاهی و بررسی‌های فنی و تخصصی پیرامون سرقت‌های صورت گرفته، سرنخ‌هایی از ۲ سارق به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اهمیت موضوع و تلاش برای تسریع در روند دستگیری سارقان گفت: ماموران آگاهی حین گشت‌زنی در یکی از محله‌های انزلی با مشاهده فردی که قصد پایین آمدن از دیوار یک ویلای خالی از سکنه را داشت به او مشکوک شده و وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از اعتراف این فرد به ۲۱ فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: پس از شناسایی محل اختفای متهم دیگر، این فرد نیز دستگیر شد.

سرهنگ جوانمردی بیان داشت: سارقان ۲۸ و ۲۹ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان با اعلام اینکه نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، خاطرنشان کرد: مردم برای پیشگیری از وقوع جرایم باید ضمن رعایت نکات ایمنی به هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه کنند.

Share