در چه مواردی می‌توان از وانت بار اسنپ استفاده کرد؟

کافی است که تبلیت یا گوشی تلفن همراهتان را بردارید و سفارشتان را برای جابه‌جایی ثبت کنید. انواع وانت بار اسنپ سریع و آسان در خدمت‌تان خواهند بود.

وانت بار اسنپ

فرایند حمل‌ونقل و جابه‌جایی آسان‌تر شده است. دیگر لازم نیست که برای پیداکردن وانت و حمل وسایلتان از محلی به محل دیگر جست‌وجوی زیادی انجام بدهید یا نگران امنیت و کیفیت کار باشید. وانت بار اسنپ مانند تمام سرویس‌های دیگر این شرکت به شما کمک می‌کند که کارهای همیشگی را ساده‌تر و سریع‌تر از همیشه پیش ببرید. برای اسباب‌کشی و جابه‌جایی بارهایتان نگاهی به اسنپ داشته باشید.  اسنپ در موارد زیادی می‌تواند در مسیر جابه‌جایی وسایل و بارها به شما کمک کند. چه مواردی؟ 

موارد استفاده از اسنپ بار برای جابه‌جایی 

اسنپ بار یکی دیگر از خدمات اپلیکیشن اسنپ است که به شما کمک می‌کند، فرایند جابه‌جایی و حمل‌ونقل وسایلتان را ساده و سریع پیش ببرید. در موارد زیر می‌توانید برای جابه‌جایی به اسنپ مراجعه کنید: 

  • اسباب‌کشی سبک منزل؛ 
  • جابه‌جایی‌های کم‌حجم محل کار؛ 
  • حمل‌ونقل بارهای سنگین. 

باید بگوییم که بعد از اینکه برای موارد مختلف مذکور از خدمات جابه‌جایی بار اسنپ وانت استفاده کردید، امکان بازگشت وانت بار برای حمل دوباره هم وجود خواهد داشت. در واقع، اگر بار نخستی که با وانت‌های اسنپ به مقصد اسباب‌کشی کردید، تمام وسایل جابه‌جا نشد، امکان بازگشت دوباره ماشین و حمل باقی اسباب وجود دارد. 

۱. اسباب‌کشی سبک منزل 

اسباب‌کشی سبک منزل

اگر قصد اثاث‌کشی دارید و حجم اسباب و وسایلتان زیاد نیست، استفاده از خدمات باربری آنلاین اسنپ فکر بسیار خوبی خواهد بود. در جابه‌جایی‌های منزل، دغدغه اصلی همه حفظ امنیت وسایل و سالم‌رساندن آنها به مقصد است. 

نیروهای اسنپ حرفه‌ای هستند و بدون تحمیل خسارت و در کمال امنیت به شما کمک می‌کنند که اسباب و اثاثیه‌تان را از مبدأ به مقصد برسانید. البته اگر حجم وسیله‌ها بسیار زیاد باشد، شاید وانت‌های اسنپ جواب‌گوی حمل‌ونقل آنها نباشند ولی برای اسباب‌کشی‌های سبک، کمک‌گرفتن از وانت بار اسنپ بهترین فکر و انتخاب خواهد بود. 

گاهی‌اوقات، وسایلتان از ظرفیت وانت بیشتر است. با این حال، حجم و اندازه آنها کمتر از ظرفیت کامیون‌ها هم هست. در این مواقع می‌توانید با ثبت هم‌زمان چند درخواست، دو وانت بگیرید. وسایلتان را با دو وانت به‌سمت مقصد بفرستید و فرایند حمل‌ونقل را مقرون‌به‌صرفه، سریع و آسان مدیریت کنید. 

۲. جابه‌جایی‌های کم‌حجم محل کار 

دفتر تازه‌ای برای کارتان پیدا کرده‌اید؟ قصد جابه‌جایی محل کارتان را دارید؟ بهترین انتخاب در این موقعیت هم استفاده از خدمات وانت آنلاین است. حجم وسایل و اثاثی که در چنین جابه‌جایی‌هایی وجود دارد، آن‌چنان نیست که نیاز به کامیون پیش بیاید. در نتیجه، با سفارش وانت از اسنپ می‌توانید در روندی سریع و بی‌دردسر، وسایل دفتر و محل کارتان را به مکانی تازه منتقل کنید. 

همه‌چیز از راه اپلیکیشن ثبت می‌شود و برای سفارش نیازی به هماهنگی‌های رنگارنگ با شرکت‌های حمل‌ونقل نیست. هر زمانی از شبانه‌روز می‌توانید به اپلیکیشن اسنپ سر بزنید و درخواستی برای جابه‌جایی اسباب و وسایل خود تنظیم کنید. با وجود چنین امکاناتی، به‌سادگی برای امور مختلف از جمله اسباب‌کشی محل کار برنامه‌ریزی می‌کنید. 

۳. حمل‌ونقل‌ بارهای سنگین 

برای جابه‌جاکردن بارهای سنگین از مکانی به مکان دیگر هم استفاده از وانت بار اینترنتی اسنپ گزینه خوبی خواهد بود. پیداکردن شرکتی برای جابه‌جایی که امنیت و دقت در حمل‌ونقل را به‌خوبی در نظر داشته باشد، کار ساده‌ای نیست. 

اسنپ بار این مشکل را حل کرده و با ارائه خدماتی حرفه‌ای به شما کمک می‌کند که بارهایتان را از انباری به انبار دیگر یا مکانی به مکان دیگر در شهر منتقل کنید. خطری بارتان را تهدید نخواهد کرد و آسیبی در طول مسیر به آنها وارد نخواهد شد. اعتمادکردن به اپلیکیشن اسنپ که همیشه همراه کاربران بوده و خدماتی رفاهی به آنها ارائه کرده، کار دشواری نیست. 

انتخاب وانت مناسب با بار و حجم اسباب‌کشی 

بنا به اینکه قصد جابه‌جایی چه حجمی از اسباب و وسایل را دارید، دست‌تان در انتخاب وانت باز است. در سرویس درخواستی اسنپ بار، چهار نوع وانت وجود دارد: 

  • سبک (وانت‌پراید و وانت‌پیکان): برای جابه‌جایی بارهایی تا سقف ۵۰۰ کیلوگرم مناسب است. 
  • وانت سبک مسقف: برای محافظت از بار و وسایل در مقابل آفتاب و باران مناسب است. 
  • سبک کفی‌دار: برای بالابردن کیفیت جابه‌جایی و حفظ امنیت و سلامت وسایل منزل و مبلمان مناسب است. 
  • وانت سنگین (نیسان): برای حمل بارهایی از ۵۰۰ تا ۳۸۰۰ کیلوگرم مناسب است. 

ببینید که خواهان جابه‌جایی چه وسایلی هستید و حجم اثاث‌تان چقدر است. از میان گزینه‌های متنوع به‌سراغ بهترین مورد بروید و همان را سفارش بدهید. بعد از ثبت سفارش، امکان پیگیری مسیر حرکت وانت از مبدأ به‌سمت مقصد هم برایتان وجود دارد. اپلیکیشن را بررسی کنید و روی نقشه راه، ببینید که وانت در هر لحظه در چه نقطه‌ای از مسیر قرار دارد. 

سفارش وانت آنلاین در چند گام ساد

 

برای سفارش وانت آنلاین از اسنپ، مسیر پیش رویتان بسیار ساده است. با صرف زمانی در حدود چند دقیقه می‌توانید وانتی برای جابه‌جایی موردنظرتان سفارش بدهید: 

  • وارد اپلیکیشن اسنپ شوید و گزینه وانت را انتخاب کنید؛ 
  • با کلیک روی آیکون وانت، ثبت سفارش جدید را انتخاب کنید؛ 
  • با انتخاب گزینه ثبت سفارش، مبدأ و نوع وانت را مشخص کنید؛ 
  • در زمان ثبت سفارش باید مواردی مانند نشانی مبدأ و مقصد، اطلاعات شخصی، نوع پرداخت هزینه، مقدار زمان توقف و… را وارد کنید. 

از اپلیکیشن اسنپ که برای حمل‌ونقل بار و اسباب استفاده کنید، خیالتان بابت هزینه و قیمت‌ها هم راحت‌تر خواهد بود. در همان ابتدای ثبت سفارش، هزینه سرویس به شما اطلاع داده می‌شود. 

در نتیجه می‌توانید برای استفاده یا لغو سفارش خود تصمیم بگیرید. به مبلغ اعلامی در همان ابتدای سفارش هم هزینه‌ای اضافه نخواهد شد. قیمت‌ها هم مقرون‌به‌صرفه و منصفانه هستند. اگر بخواهید، می‌توانید هزینه را نقدی یا آنلاین بپردازید. حتی می‌توانید پرداخت را به عهده تحویل‌گیرنده وسایل بگذارید. 

در آخر 

باربری آنلاین اسنپ کارتان را برای جابه‌جایی‌های سبک راحت کرده است. نه نیازی به جست‌وجوی فراوان برای یافتن شرکتی معتبر دارید و نه لازم است که دلهره سختی فرایند اسباب‌کشی را به خود راه بدهید. نیروهای اسنپ حرفه‌ای هستند و امنیت فرایند اثاث‌کشی با بهره‌مندی از خدمات این اپلیکیشن به‌طور کامل حفظ می‌شود. 

کافی است که تبلیت یا گوشی تلفن همراهتان را بردارید و سفارشتان را برای جابه‌جایی ثبت کنید. انواع وانت بار اسنپ سریع و آسان در خدمت‌تان خواهند بود. در تمام طول فرایند جابه‌جایی با وانت بار اسنپ هم می‌توانید از تیم پشتیبانی این اپلیکیشن کمک بگیرید. آنها پاسخ‌گوی پرسش‌ها و شبهات‌تان درباره فرایند جابه‌جایی خواهند بود. برای راحتی و رفاهتان، اسنپ به همه‌چیز فکر کرده است. 

 

 

Share