راهنمای خرید لوح تقدیر، تندیس و بج سینه برای جشن ها و همایش ها

شاید برای شما سوال پیش بیاید که تندیس و لوح تقدیر باکیفیت و ارزان را باید به چه شرکتی سفارش داد؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که وب سایت ooneshan.ir تا به امروز توانسته محصولات فوق العاده با کیفیتی را در اختیار خریداران قرار دهد

 

تندیس و لوح تقدیر یکی از بهترین هدیه هایی است که این روزها در جشنواره ها، مسابقات ورزشی و همایش ها به افراد واجد شرایط داده می شود، توجه داشته باشید که تندیس و لوح تقدیر تنها هدیه ای است که به یادگار می ماند زیرا دارای طول عمر بالایی می باشد البته طول عمر یک تندیس و لوح تقدیر به متریال استفاده شده در ساخت آن بستگی دارد، شایان ذکر است بدانید که این روزها تنوع در تولید تندیس و لوح تقدیر بسیار زیاد شده است و طراح های حرفه ای وارد این حوزه شده اند تا بتوانند انقلابی بزرگ در صنعت تولید تندیس و لوح تقدیر به وجود بیاورند

شاید برای شما سوال پیش بیاید که تندیس و لوح تقدیر باکیفیت و ارزان را باید به چه شرکتی سفارش داد؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که وب سایت ooneshan.ir تا به امروز توانسته محصولات فوق العاده با کیفیتی را در اختیار خریداران قرار دهد در ثانی کیفیت لوح تقدیر و تندیس تولید شده توسط این شرکت بسیار بالا می باشد در نتیجه پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما در خبرگزاری دیارمیرزا همراه باشید تا اطلاعات دقیقی نسبت به تندیس، لوح تقدیر به دست بیاورید.

لوح تقدیر چیست

این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که توسط بسیاری از افراد مطرح می‌شود زیرا اطلاعات کافی نسبت به لوح تقدیر ندارند و نمی‌ دانند در ساختار لوح تقدیر از چه متریال هایی استفاده می شود، در ادامه بهتر است ذکر کنیم که لوح تقدیر بسیار کاربردی می باشد و برای تجلیل از یک شخص ساخته و بر روی آن متنی برای قدردانی از زحمات آن شخص نوشته می شود، برای مثال اگر یک فرد در مسابقات مختلف قهرمان شود در کنار مدال، یک عدد لوح تقدیر هم تحویل می گیرد.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که لوح تقدیر در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین هدایا می باشد که در مراسم های مختلف توسط ارگان ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، لوح تقدیر در چهار نوع مختلف به نام لوح تقدیر فلزی، لوح تقدیر مقوایی، لوح تقدیر کتاب و لوح تقدیر جعبه ای تولید می ‌گردد و شما بر اساس نیاز خود میتوانید یک نمونه از آن را سفارش دهید. در ادامه قصد داریم شما را با انواع لوح تقدیر و ساخت تندیس بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه محتوا با ما همراه باشید.

نقد و بررسی انواع لوح تقدیر

در این بخش از راهنمای خرید تندیس و لوح تقدیر قصد داریم شما را با انواع لوح تقدیر بیشتر آشنا کنیم، در گام اول بهتر است به سراغ لوح تقدیر جعبه ای برویم که دارای شکل و شمایل بسیار شیکی است، لازم به ذکر است بدانید که در تولید لوح تقدیر جعبه ای ابتدا باید یک جعبه شیک با روکش چرم یا جیر طراحی شود در این صورت لوح تقدیر زیباتر به نظر میرسد، در تولید لوح هم از متریال هایی همچون فلز، پلکسی و لمینت استفاده می شود که بعد از تولید در داخل جعبه قرار داده میشود، البته این روزها از متریال مولتی استایل برای ساخت لوح تقدیر استفاده می شود که متخصص ها با استفاده از دستگاه های مختلف مانند دستگاه لیزر بر روی سطح آن متن یا تصویر مورد نظر را حکاکی می کنند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که در هنگام سفارش لوح تقدیر می تواند ابعاد و اندازه آن را هم انتخاب کنید.

در ادامه بهتر است به سراغ لوح تقدیر کتابی برویم که بیشتر در مراکز آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این مسئله را در نظر داشته باشید در تولید این لوح تقدیر چرم استفاده می شود و جنس کاغذ استفاده شده در داخل آن گلاسه می باشد نوع استفاده می‌شود که بعد از چاپ شدن متن مورد نظر، آن را لمینت می کنند. آخرین نمونه که قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم لوح تقدیر مقوایی است که یکی از پرمصرف ترین لوح تقدیر های موجود در بازار می باشد زیرا از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند

تندیس چیست و چه کاربردی دارد

اگر به ویترین افتخارات یک فرد موفق نگاه کنید مطمئناً تندیس های زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد زیرا تندیس ثمره یک عمر فعالیت درست و رو به پیشرفت یک شخص را نشان می دهد که پر از سختی های شیرین است، برای مثال بهتر است بدانید که یک قهرمان ارزنده در ویترین خود تندیس های منحصر به فرد نگهداری می کند، یا همانطور در جشنواره فجر و مابقی جشنواره های ارزشمند در صنعت سینما، از بازیگران بزرگ با هدیه دادن یک تندیس، تقدیر می‌کنند. البته بهتر است به این نکته اشاره کنیم که در سال های اخیر تندیس جنبه تبلیغاتی پیدا کرده است و بسیاری از ارگان ها و شرکت ها برای تشکر از مشتریان ویژه و حتی کارکنان خود از تندیس استفاده می کنند.

در مجموع به دلیل پیشینه خوبی که تندیس از خود به جای گذاشته است امروزه شرکت های بزرگی در جهان از آن به عنوان یک هدیه منحصر به فرد برای تقدیر بهره می برند برای مثال شرکت گوگل هم به افراد فعال در یوتیوب که به صد هزار اشتراک می رسند یک لوح تقدیر و یک تندیس به همراه اتیکت سینه تقدیم می کند تا بتواند از زحماتی که برای ساخت ویدئوها کشیده است تشکر کند.

بررسی انواع تندیس

 در این بخش از محتوا راهنمای خرید تندیس و لوح تقدیر قصد داریم اطلاعات دقیقی در مورد انواع تندیس در اختیار شما قرار دهیم، در گام اول بهتر است بدانید که تندیس دارای انواع گوناگونی می باشد و در ساخت تندیس از متریال های مختلفی استفاده می شود اما در این محتوا ۲ نمونه از پرطرفدارترین تندیس های موجود در بازار را به شما معرفی  خواهیم کرد. نوع اول تندیس حجمی است که در ساخت آن از متریال هایی همچون زاماک، سرب و فلز برنج استفاده می شود این تندیس از لحاظ وزن نسبت به مابقی تندیس‌ها سنگین تر بوده و به علت استفاده از فلز در تولید آن دارای قیمت بالاتری می باشد. این نوع تندیس به صورت سه بعدی ساخته می شود و به همین دلیل دارای طرفداران زیادی است.

نمونه دوم که قصد داریم به شما معرفی کنیم تندیس پلکسی گلاس است که یکی از پرمصرف‌ترین تندیس های موجود در ایران محسوب می شود، شایان ذکر است بدانید که در ساخت آنها از متریال پلکسی استفاده می شود که زمان کمی برای تولید آن نیاز است و قیمت آن نسبت به قیمت مابقی تندیس ها کمتر می باشد، تندیس پلکسی گلاس بسیار مقاوم بوده و  دارای تنوع رنگ بالا می باشد و با استفاده از دستگاه لیزر ساخته می شود.

بج سینه کالای تبلیغاتی تخصصی در جشن ها و همایش ها

بج سینه به معنی نماد یا نشانی است که برای معرفی سازمان، اداره یا هر ارگانی استفاده می شود. بیشترین موارد استفاده از نشان های سینه توسط شرکت ها در نمایشگاه ها و سمینارها می باشد. بج سینه را با عناوینی همچون نشان سینه، اتیکت سینه و سنجاق سینه نیز می شناسند. بج سینه را می توان از فلز، پلاستیک، چرم، پارچه، لاستیک و غیره ساخت و معمولا با سنجاق سوزنی یا مگنتی به کت یا مانتو متصل می شوند.

منبع : اونشان

Share