خوردوبر اردبیل و خدمات خودروبر

خودروبر اردبیل یکی از مجموعه‌های فعال و باتجربه در شمال غرب کشور است و با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، تجهیزات و وسایل نقلیه بروز، بهترین خدمات را به کاربران ارائه می‌کند.

برای حمل خودروهای سبک و سنگین روش‌های مختلفی وجود دارد. خودروبر یکی از راهکارهای آسان و کاربردی جهت حمل‌و‌نقل انواع خودرو به‌ویژه وسایل‌ نقلیه سبک است. در این روش برخلاف حمل‌و‌جابه‌جایی خودرو به وسیله یدک‌کش، احتمال خسارت به حداقل می‌رسد. به دلیل اینکه وسایل‌ نقلیه هیچ تماسی با سطح زمین ندارند و به‌طور‌کامل روی خودروبر قرار می‌گیرند.

در‌واقع می‌توان گفت ایده‌آل‌ترین، آسان‌ترین و مطمئن‌ترین روش حمل‌و‌انتقال خودرو این روش است. در این راستا مجموعه‌ها و مجموعه‌های مختلفی با تهیه انواع خودروبرهای سبک و سنگین (معمولی و مکانیزه) به مالکان وسایل‌ نقلیه خدمت‌رسانی می‌کنند. خودروبر اردبیل یکی از مجموعه‌های فعال و باتجربه در شمال غرب کشور است و با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، تجهیزات و وسایل نقلیه بروز، بهترین خدمات را به کاربران ارائه می‌کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با خدمات خودروبر اردبیل با ما همراه باشید.

خودروبر اردبیل

خودروبر چیست؟

به‌طور‌کلی به ماشین‌هایی که جهت حمل‌و‌نقل آسان انواع خودروهای سبک‌و‌سنگین مورد‌استفاده قرار می‌گیرند، خودروبر گفته می‌شود. خودروبرها براساس تنوع وسایل نقلیه، مسافت جابه‌جایی، وزن خودروها و غیره، به سه نوع خودروبرهای سبک، نیمه‌ سنگین و سنگین تقسیم‌بندی می‌شوند. خودوربرهای سبک جهت حمل‌و‌نقل خودروهای سواری، وانت، ون و انواع شاسی‌بلند بکار‌برده می‌شوند. از خودروبرهای نیمه‌ سنگین و سنگین نیز جهت جابه‌جایی انواع مینی‌بوس، کامیونت، کامیون، کشنده، وسایل کشاورزی و راه‌سازی استفاده می‌شود. از‌آنجایی‌ که در خودروبر اردبیل کلیه خدمات به ماشین‌های سواری و نیمه‌ سنگین ارائه می‌شود، برای این مجموعه اغلب خودروبرهای سبک در‌نظر گرفته‌شده است.

ساختار کلی و کاربرد خودروبرها

معمولاً خودروبرها‌ی یک کامیونت یا کامیون با حداقل توان کشندگی ۴ تن به بالا هستند. بر همین اساس به‌راحتی می‌توانند انواع خودروهای سبک‌و‌سنگین را جابه‌جا کنند. در سطح شهر برای جابجایی خودروهای خراب، سانحه‌ دیده و غیره عمدتاً از کامیونت‌های خودروبر استفاده‌می شود. در این‌ خصوص خودروبر اردبیل با فراهم نمودن انواع خودوربرهای سبک به مشتریان خود خدمات متنوع ارائه می‌کند. شما نیز می‌توانید جهت جابه‌جایی وسایل‌ نقلیه خود در شهر اردبیل و شهرهای هم‌جوار از توان، تجربه و تخصص این مجموعه استفاده کنید.

تفاوت کفی خودروبرهای معمولی و مکانیزه

در رابطه با خودروبرهای سبک‌و‌سنگین دو نوع کفی معمولی و مکانیزه وجود دارد. در‌واقع کفی خودروبر مکانیزه، نسخه ارتقاءیافته کفی‌های معمولی است و تفاوت‌های کلی از‌نظر نحوه عملکرد، کیفیت و سرعت با یکدیگر دارند. کفی‌های خودروبر معمولی در سطح شهرها وجود دارد و از آنها جهت جابه‌جایی انواع خودروهای آسیب‌دیده استفاده می‌شود. اما تنها بعضی از مؤسسات امداد خودرو از خودروبرهای مجهز به کفی مکانیزه برخوردار هستند و نحوه عملکرد این نوع کفی ها بدین‌صورت است که زاویه حمل کفی براساس وضعیت خودرو، جاده و محل قرارگیری چرخ‌ها تنظیم می‌شود و بعد‌از‌آن به‌راحتی خودرو به وسیله موتور الکتریکی تعبیه‌شده، روی کفی مکانیزه به سطح کفی منتقل می‌گردد.

کفی‌های خودروبر مکانیزه کیفیت، کارایی و سرعت بالاتری نسبت به کفی‌های معمولی دارد و از همه مهم‌تر ایمنی بالاتر کفی‌های مکانیزه سبب شده تا در اکثر مراکز امداد‌خودرو از این مدل کفی جهت جابه‌جایی انواع خودرو استفاده شود. به‌ عبارت دیگر می‌توان گفت این نوع از کفی‌ها دارای قابلیت و امکانات بیشتری نسبت به مدل‌های معمولی هستند و همین امر موجب افزایش استفاده از آن در سال‌های اخیر شده است. در خودروبر اردبیل نیز شاهد استفاده از کفی‌های مکانیزه برای حمل‌و‌نقل خودروهای سبک و نیمه‌ سنگین هستیم.

خدمات خودروبر اردبیل

خدمات خودروبر اردبیل

نیروی انسانی، تجهیزات بروز و وسایل حمل‌و‌نقل با‌کیفیت در خدمات خودرویی اردبیل سبب شده تا این مجموعه بتواند بهترین و با‌کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه کند.

در این راستا بعضی از مهم‌ترین خدمات خودروبر اردبیل به شرح زیر عبارت‌اند از:

۱- حمل خودروهایی که هنوز پلاک نشده‌اند

همان‌طور‌ که می‌دانید خودروهای فاقد پلاک یا صفر کیلومتر، اجاره تردد در جاده، خیابان و سایر معابر شهری را ندارند. بر همین اساس حمل‌و‌نقل این دسته از خودروها با استفاده از خودروبرهای سبک‌و‌سنگین انجام می‌شود. در مجموعه‌ی خودروبر و خدمات خودرویی اردبیل نیز این شرایط برای کاربران فراهم شده تا بتوانند وسایل‌ نقلیه فاقد پلاک خود را از مبدأ به مقصد موردنظرشان منتقل کنند.

۲- خراب شدن خودرو

در بسیاری از موارد خودروها بر‌اثر نقص فنی یا سانحه رانندگی به‌طور‌کامل از کار می‌افتند و نمی‌توان آنها را با از نیروی محرکه خودرو جابه‌جا کرد. در این‌ خصوص نیز جهت انجام تعمیرات اساسی و تعویض قطعات معیوب، خودرو با استفاده از خودروبر به تعمیرگاه یا نمایندگی‌های مجاز خودرو انتقال می‌یابد.

۳- حمل‌و‌نقل خودروهای فرسوده و اسقاطی

بعضی از وسایل‌نقلیه بنا به دلایل مختلف نظیر طول‌عمر بالا (خودروهای قدیمی)، آتش‌سوزی و تصادف سنگین به‌نوعی خودروی فرسوده یا اسقاطی محسوب می‌شوند. این دسته از خودروها را نمی‌توان به تنهایی جابه‌جا کرد و برای انتقال آنها به محل مناسب می‌بایست از تجهیزاتی نظیر خودروبر استفاده کرد. در خودروبر اردبیل نیز این امکان برای کاربران فراهم‌ شده تا در هر ساعت از شبانه‌روز بتوانند وسایل‌ نقلیه فرسوده خود را جابه‌جا نمایند.

۴- حمل و جابه‌جایی خودروهای تصادفی؛ مهم‌ترین وظیفه خودروبر اردبیل

متأسفانه تصادفات جاده‌ای بخش اعظمی از تلفات جانی‌و‌مالی را به خود اختصاص داده‌اند. در این سوانح علاوه بر سرنشینان، وسایل‌ نقلیه نیز دچار آسیب می‌شوند و دیگر نمی‌توان آنها را روشن نموده و جابه‌جا کرد. از طرف دیگر ممکن است مشکل به‌ وجود آمده برای خودرو، موجب ایجاد مشکلات متعددی برای سرنشینان شود و باعث آسیب شدیدتر به آنها گردد. از‌این‌رو جابه‌جایی خودروهای تصادفی در اولویت کاری و خدماتی مؤسسات حمل خودرو قرار‌گرفته و در خودروبر اردبیل نیز این نوع از خدمات با بالاترین سرعت و کیفیت در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود.

سخنان خودروبر اردبیل

سخن پایانی

امروزه استفاده از خدمات خودرویی و خودروبرها بیش‌از‌پیش رونق گرفته و مؤسسات مختلفی در این زمینه به کاربران خدمت‌رسانی می‌کنند. چرا‌که با افزایش تعداد خودروهای ایرانی و خارجی در کشور و همچنین پیشرفته شدن سیستم فنی و برقی خودروها، رانندگان و سایر سرنشینان قادر به رفع نقص فنی وسایل نقلیه نیستند. از طرف دیگر برای جابه‌جایی خودروهای لوکس، کلکسیونی و تصادفی نیز به یک سیستم مجهز و پیشرفته جهت حمل‌و‌نقل نیاز داریم. که این امکانات در قالب خودروبر به دارندگان خودروهای سبک‌و‌سنگین ارائه می‌شود. خودروبر اردبیل نیز به‌عنوان یکی از باتجربه‌ترین و معتبر مجموعه‌های خدمات خودرویی در شمال غرب کشور mersadcar.com مشغول فعالیت است و در‌صورت نیاز می‌توانید از توان و تخصص این مجموعه جهت حمل وسایل‌ نقلیه استفاده کنید.

Share