حمل خودرو های میلیاردی بازیکنان پرسپولیس در خودروبر امید

خودروبر امید ارائه دهنده خدمات خودرو بر ، خودروبر ، حمل خودرو ، ماشین بر ، خودروبر تهران میباشد.

خودروبر امید ارائه دهنده خدمات خودرو بر، خودروبر، حمل خودرو ، ماشین بر، خودروبر تهران میباشد.

خودروبر

روش های حمل خورو

حمل و نقل خودرو یک فرایند بسیار مسئولیت پذیر است و از محبوب ترین روش های حمل خودرو ، بهره مندی از خودروبر های دارای کفی و استفاده از یدک کش است. تفاوت این ها در این است که شما یا کامیون یدک کش فقط میتوانید یک خودرو را حمل کنید در صورتی که با استفاده از حامل خودرو میتوانید تا ۸ خودرو را جابجا کنید.

خودرو بر، وسیله نقلیه خاصی است که وظیفه حمل خودرو یا دیگر وسایل نقلیه را بر عهده دارد. کفی خودروبر دارای ظرفیت ۸ ماشین سواری یا ۶ ماشین شاسی بلند و یا سه مینی بوس را دارد. در این مقاله شما را با نحوه کار خودروبر و روش های مختلف حمل خودرو آشنا خواهیم کرد.

نحوه کار خودروبر چگونه است؟

خودرو بر پایه و اساس یک خودروبر معمولا کامیونی با اندازه چشمگیر است که با ظرفیت بالایی که دارد میتوان با خیال راحت خودرو بر را به آن بسپاریم و مطمئن باشیم که به مقصد خواهد رسید. در صورتی که استفاده از یدک کش ها برای خودرو بر شک و تردید بیشتری نسبت به استفاده از کفی های خودروبر دارد.

وظیفه خودروبر این است که خودروی شما را با ایمنی کامل و بدون خسارت به مقصد موردنظرتان منتقل میکند.

حمل خودرو با یدک کش و نکات آن

از روش های مرسومی که از سال ها قبل تا کنون شاهد آن هستیم  حمل خودرو توسط خودروبر یدک کش است. معمولا اکثر یدک کش ها نیسان و یا خودروهای نیمه سنگین هستند که خودروبر هایی مناسب در سطح شهری به حساب می آیند.

یدک کش ها برای حمل خودرو در قسمت بار خود دارای یک جرثقیل هستند و با وصل کردن آن به شاسی خودرو، آن را تا ارتفاعی بالا آورده و تا مقصد منتقل میکنند. خودروبر تهران برای استفاده از یدک کش جهت حمل خودرو قوانینی را مد نظر دارد که شامل موارد زیر است;

  • استفاده از یدک کش برای حمل خودرو نیازمند نور کافی است و استفاده از آن در نور پایین نامناسب است.
  • یدک کش برای حمل خودروهایی که توان جابجایی آن را دارد مجاز است و خودروبر تهران در قبال رعایت نکردن این کورد مسئول است.
  • هنگام حمل خودروهای دچار آسیب توسط یدک کش، خودروی آسیب دیده باید دارای راننده با گواهینامه معتبر باشد.
  • خودروبر یدک کش فقط مجاز به حمل یک خودرو است و حمل همزمان دو خودرو غیرمجاز است.

نحوه حمل خودرو با یدک کش

زمانی که یدک کش برای حمل خودرو شما می رسد باید نکاتی را بررسی کند که آیا این روش حمل خودرو بر ماشین شما ناسب است یا ممکن است دچار آسیب شود.

  • در مرحله اول شخص باید خودروی آسیب دیده شما را از لحاظ فنی بررسی کند که آیا حرکت دادن خودرو بر ماشین امکان پذیر است یا نه . چرا که فرضا گر سیستم تعلیق خودروی شما دچار آسیب شده باشد حرکت دادن آن مضر است و باید روش های دیگر را امتحان کنند.
  • در مرحله دوم خودروی یدک کش خود باید از لحاظ فنی سالم باشد چون برای حمل خودروی دیگر سالم بودن یدک کش بسیار امری حیاتی است. نکته آخر اینکه خودروی یدک کش حتما دارای لاستیک زاپاس باشد.
  • در مرحله سوم خودروی یدک کش جهت حمل خودرو حتما باید دارای بیمه نامه باشد.

پس از مراحل بالا یدک کش خودروی قابل حمل را در قسمت جرثقیل قرار میدهد و آن را تا ارتفاعی معینی که دید راننده را کاهش ندهد بالا می آورد و بعد از بررسی افت فشار باد لاستیک خود اقدام به حمل خودرو میکند.

حمل خودرو با خودروبر

از روش های دیگر حمل خودرو بکارگیری خودروبر های دارای کفی است که اکثرا برای حمل چند خودرو همزمان یا جابجایی خارج شهری استفاده میشود. برای حمل خودرو استفاده از خودروبر دارای امنیت بیشتری نسبت به یدک کش دارد.

حمل خودرو

نحوه حمل خودرو با کفی خودروبر و نکاتی که باید رعایت شود

این روش حمل خودرو روشی مناسب برای جابجایی خودرو بیرون شهری و یا حمل همزمان چند خودرو است. استفاده از خودروبر برای حمل خودروهایی که دچار آسیب شده اند و قادر به حرکت نیستند مناسب نیست .استفاده از خودرو بر مناسب برای حمل خودروهایی مثل خودروهای صفر ، خودروهایی که جهت تعویض پلاک میخواهند جابجا شوند، خودروهای وارداتی و… است.

حمل خودرو با خودروبر دارای نکات زیر است :

  • اولین نکته این است که راننده باید دارای گواهینامه مرتبط با کامیون خودروبر باشد تا صلاحیت رانندگی با آن را داشته باشد.
  • حتما دارای بیمه نامه باشد.
  • برای حمل خودرو نیاز است که راننده دارای تجربه کافی جهت قرارگیری درست خودرو بر روی کفی باشد.
  • جهت ثابت نگه داشتن خودرو بر روی کفی نیاز به امکاناتی نظیر زنجیر و…. است که راننده باید این امکانات را داشته باشد.
  • عرض و پهنای کفی مناسب با ماشین مورد نظر باشد تا برای حمل خودرو به راحتی و بدون خسارت به خودرو بتوان آن را برروی کفی سوار کرد.
  • خدروبر باید دارای بارنامه دولتی باشد تا مجاز به حمل خودرو شود.

خودروبر امید

یکی از دغدغه هایی که همه افراد برای جابجایی خودروی خود دارند انتخاب یک خودرو بر برای خودروبر تهران است.

خودروبر تهران استفاده از هرگونه امکاناتی برای حمل خودرو را برای شما محیا میکند و علاوه بر نکات گفته شده در این مقاله، از مهمترین نکاتی که باید در نظر بگیرید انتخاب شرکت موردنظر جهت خودرو بر است. اگر شما بهترین شرکت خودروبر را برای خودرو بر خود انتخاب کردید و دارای مجوزهای لازم باشد دیگر برای حمل خودرویتان نگرانی وجود ندارد چرا که افراد شرکت همه متخصص و با تجربه هستند و همه نکات بالا را برای خودرو بر رعایت میکنند.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

خودرو بر

خودروبر امید ارائه خدمات خودروبر تهران ، خودرو بر ، حمل خودرو در تهران میباشد برای اطلاعات بیشتر به سایت https://khodrobaromid.com/ مراجعه کنید.

Share