چای ایرانی بهتر است یا خارجی؟+ فیلم

اگر از دسته افرادی هستید که نمی‌دانید چای ایرانی بهتر است یا خارجی، توصیه می‌کنیم که حتما ویدئو زیر را ببینید.

اگر از دسته افرادی هستید که نمی‌دانید چای ایرانی بهتر است یا خارجی، توصیه می‌کنیم که حتما ویدئو زیر را ببینید.

با مشاهده این ویدئو که توسط تیم درکام تهیه شده است، به خوبی تفاوت چای ایرانی و خارجی را خواهید فهمید و در خرید بعدی خود می‌توانید با اطمینان بیش‌تر، چای مناسب‌ خود را انتخاب کنید.

https://www.aparat.com/v/pJ5Yr

برای خرید چای ایرانی درکام کلیک کنید.

اگر وقت کافی برای تماشای ویدئوی بالا ندارید، می‌توانید خلاصه‌ای از نکات گفته شده در فیلم را در زیر بخوانید:

دلایل برتری چای ایرانی بر چای خارجی

تفاوت چای ایرانی و خارجی

۱-عدم استفاده از سموم شیمیایی برای مقابله با آفات در چای‌ ایرانی

در ایران چای بیش‌تر در شهرهای شمالی مانند گیلان و مازندران کشت می‌شود. در این مناطق به دلیل آب و هوایی که دارند، برخلاف اکثر کشورهای خارجی مانند هند، کنیا و سریلانکا، آفت به زمین‌های کشاورزی نمی‌زند و بنابراین معمولا در تولید چای ایرانی از هیچ سمی برای مقابله با آفات استفاده نمی‌شود؛ به همین دلیل چای ایرانی از چای خارجی سالم‌تر است.

۲-عدم استفاده از افزودنی شیمیایی در چای ایرانی

معمولا در اکثر چای‌های خارجی برای تغییر رنگ، عطر و طعم چای به آن افزودنی شیمیایی اضافه می‌کنند. این کار باعث می‌شود که آن چای ارزش خود را از دست بدهد و حتی مصرف آن در طولانی مدت می‌تواند برای سلامت معده شما نیز مضر باشد. در مقابل چای ایرانی فاقد این افزودنی‌ها بوده و کاملا سالم و طبیعی می‌باشد پس طبیعتا استفاده از آن بهتر و برای سلامتی شما مفیدتر است.

۳-حمایت از چایکاران و تولید داخلی با خرید چای ایرانی

در استان‌های گیلان و مازندران که چای ایرانی در آنجا کشت می‌شود، تعداد زیادی باغ و کارخانه چای قرار دارد که در زمینه تولید چای سیاه و سبز فعالیت می‌کنند. هم‌چنین تعداد افراد زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق تولید چای، بخشی از مخارج زندگی خود را تامین می‌کنند. شما می‌توانید با مصرف چای ایرانی از تولید داخلی و این افراد حمایت کنید و به آن‌ها برای تولید چای بهتر و بیش‌تر انگیزه دهید.

Share