نکات مهم در خرید خانه ویلایی در گیلان با املاک ۹

برای خرید خانه ویلایی در گیلان از مشاوران حرفه‌ای و امین استفاده کنید. ما در سایت املاک۹ (هلدینگ نوروزی) با ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای، بهترین پیشنهادات را برای خرید خانه ویلایی در رشت یا زمین‌های هکتاری به شما ارائه خواهیم داد.

نکات مهم در خرید خانه ویلایی در گیلان را با املاک ۹ بخوانید :

استان گیلان یکی از استان‌های شمالی ایران است که قرارگیری در حاشیه دریای خزر و وجود جنگل‌های سبز و کوهستانی ویژگی منحصربه‌فردی را به آن داده است. به همین دلیل افراد بسیاری تمایل به خرید خانه ویلایی در گیلان دارند.

خرید خانه ویلایی لوکس در رشت شهرستان خمام

رشت مرکز استان گیلان

شهر رشت به عنوان مرکز استان گیلان یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی در این استان است. رشت در کنار جاذبه‌های گردشگری دارای مکان‌های تاریخی بسیاری هست. رشت را می‌توان پرجمعیت‌ترین شهر در بین تمامی شهرهای شمالی کشور دانست. به دلیل اهمیت شهر رشت و امکانات رفاهی مناسب در آن، خرید خانه ویلایی در رشت طرفداران بسیاری دارد.

از شهرهای مهم گیلان می‌توان به بندرانزلی، رشت ، خمام ، لاهیجان، لنگرود، تالش، رودسر، آستارا و صومعه‌سرا اشاره کرد.

برای خرید خانه ویلایی در گیلان بایستی به موقعیت ملک توجه کرد. ویلایی‌های که در جنگل قرار داشته باشند از امتیازات خاصی برخوردار هستند و ویلایی‌هایی که در شهرهای اصلی یا در حاشیه دریای خزر قرار می‌گیرند مزایای منحصربه‌فرد خود را دارند.

 جذابیت‌های خرید خانه ویلایی در گیلان

خرید خانه ویلایی روستای فشتکه شهرستان خمام

رشد املاک در شمال کشور باعث شده تا خرید ویلا در گیلان جذابیت زیادی پیدا کند. بسیاری از کسانی‌که قصد سرمایه‌گذاری در املاک را دارند ترجیح می‌دهند تا در گیلان به خرید ملک بپردازند. زیرا ملک خریداری شده رشد قیمتی خوبی را تجربه خواهد کرد و هم می‌توانند از آن استفاده مسکونی یا تفریحی داشته باشند. از دیگر دلایل جذابیت گیلان برای خریدان ملک را می‌توان اینگونه برشمرد:

  1. استان‌های شمالی به خصوص گیلان و شهر رشت دارای آب و هوای معتدل هستند. به همین دلیل افراد بسیاری برای تفریح و دوری از شلوغی شهرهای بزرگ به سراغ استان گیلان می‌آیند.
  2. خرید ویلایی در رشت یک مزیت ویژه ایجاد می‌کند. سرسبزی و طراوت جنگل در کنار زیبایی‌ دریا و همچنین امکانات شهری مناسب باعث می‌شود تا افراد بسیاری به دنبال خرید ویلا در گیلان باشند.
  3. فاصله نزدیک رشت به استان‌های البرز و تهران باعث می‌شود تا بسیاری از ساکنین این کلان‌شهرها ترجیح بدهند تا تعطیلات آخر هفته خود را با خرید خانه ویلایی، در گیلان به سر ببرند.
  4. در استان گیلان هنوز امکان خرید زمین هکتاری وسیع برای احداث مجتمع‌های مسکونی و اقامتی وجود دارد.
  5. گستردگی استان گیلان باعث می‌شود تا امکان خرید در شهرهای مختلف وجود داشته باشد. از خرید ویلایی در زیباکنار، خرید ویلا دوبلکس در بندرانزلی، خرید ویلا در کنار مزارع چای لاهیجان تا خرید زمین در خمام یا سایر مناطق بکر روستایی در گیلان امکان‌پذیر است.

نکات مهم قبل از خرید خانه ویلایی گیلان

خرید خانه ویلایی در روستا های استان گیلان

خرید ویلایی در رشت و خرید زمین هکتاری، ممکن است در نگاه اول کار ساده‌ای به نظر برسد. امّا باید قبل از خرید به نکاتی توجه کنیم:

هدف خود را مشخص کنید

هدف خود را از خرید خانه ویلایی در گیلان مشخص کنید. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری هستید باید به دنبال گزینه‌های خاصی باشید و اگر به دنبال استفاده از ویلا برای مصارف شخصی هستید بایستی به سراغ گزینه‌های دیگری بروید.

ویلای ساحلی، ویلای کوهستانی یا ویلای جنگلی

برای خرید ویلایی در رشت و بسیاری از شهرهای استان گیلان می‌توان به سراغ مناطق ساحلی، جنگلی یا حتی مناطق کوهستانی رفت. ساحل دریا زیبایی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود را دارد و صد البته یک جنگل نیز برای زندگی، بسیار باشکوه خواهد بود. از طرفی دیگر، در استان گیلان نقاطی وجود دارند که دارای آب و هوای کوهستانی و خنک هستند. برای افرادی که از گرمی فراری‌اند چنین مناطقی بسیار مناسب است.

نکته مهم این است که با خرید خانه ویلایی ساحلی به امکانات شهری نیز دسترسی خواهید داشت چیزی که معمولاً در ویلاهای جنگلی کمتر دیده می‌شود.

دریافت مشاوره از املاک امین

برای خرید خانه ویلایی در گیلان از مشاوران حرفه‌ای و امین استفاده کنید. ما در سایت املاک۹ (هلدینگ نوروزی) با ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای، بهترین پیشنهادات را برای خرید خانه ویلایی در رشت یا زمین‌های هکتاری به شما ارائه خواهیم داد.

شما قبل از معامله هر ملکی باید از مراجع استعلام‌های لازم را اخذ کنید. املاک۹ برای شما فرآیندهای قانونی را پیگیری می‌کند تا شما با صرف کمترین زمان به ملک مناسب خود دست پیدا کنید و با آسودگی و فراغ‌بال معامله خود را انجام دهید.

 سخن پایانی

برای خرید خانه ویلایی در گیلان یا خرید زمین هکتاری با بررسی موارد متعددی که در وبگاه املاک۹ به شما پیشنهاد می‌شود به خرید ملکی مطمئن بپردازید. ما بهترین گزینه‌ها را برای خرید ویلایی در رشت و خمام بندرانزلی روستای سنگر روستای فشتکه و.. زیباکنار به شما معرفی می‌کنیم. هم‌اکنون با ما تماس بگیرید: ۰۱۳۳۳۷۲۴۲۳

Share