نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس؛

​ناکارآمدی مدیران اجرایی مردم را رنج می دهد | در جنگ اقتصادی شاهد بی‌عدالتی هستیم

محمدیاری با تاکید بر اینکه مردم از حیث معیشت به شدت در معرض آسیب هستند گفت: مهمترین مشکلاتی که امروز به شدت مردم را آزار می دهد ناکارآمدی برخی از مدیران بدنه اجرایی و عدم انسجام ملی در حل مشکلات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، حسن محمدیاری ضمن اشاره به مهم‌ترین چالش‌های حاکم بر جامعه اظهار داشت: مشکلات اجتماعی جامعه گاهی اوقات در آمار و ارقام، میزان بارش، خشکسالی و آسیب‌هایی همچون اعتیاد و افزایش خشونت قابل مشاهده است.

نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس عنوان کرد: مهمترین مشکلاتی که امروز به شدت مردم را آزار می‌دهد ناکارآمدی برخی از مدیران بدنه اجرایی وعدم انسجام ملی در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

محمدیاری با بیان اینکه مردم از حیث اقتصادی و معیشتی به شدت در مضیقه هستند و در معرض آسیب قراردارند تصریح کرد: بدون شک جنگ اقتصادی به عنوان یکی از مظاهر جنگ سرد تبعات بسیار سنگین‌تر وسخت‌تری نسبت به جنگ نظامی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ نظامی انسجام ملی تقویت می‌شود اما مردم در جنگ اقتصادی شاهد بی‌عدالتی هستند افزود: هر کجا که روابط بر ضوابط حاکم شود مشکلاتی مانند این در جامعه ظهور و بروز می‌کند بنابراین باید با روشهای مختلف جلوی افزایش دامنه را را گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه وی برای حل مشکلات سد شفارود تاکنون پیگیری‌های بسیار زیادی در سطح ملی داشته است اذعان کرد: ضمن تشکر از وزیر نیرو در خصوص تعیین تکلیف سد شفارود انتظار داریم هر چه سریعتر شاهد شروع به کار این پروژه باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس خاطرنشان کرد: کارگران و مردم منطقه بابت مشکلاتی که در اجرای پروژه احداث سد شفارود و پرداخت معوقات کارگران پیش آمده دچار درد ورنج و سختی‌های بسیار زیادی شدند که انتظار داریم وزارت نیرو هر چه سریعتر اقدامات عاجلی در این حوزه انجام دهد.

Share