ادامه نتایج خوب تیمهای گیلانی؛

پانیک تالش راهی لیگ دسته دوم شد | برگزاری جشن صعود در حضور هواداران

تیم فوتبال پانیک تالش در هفته آخر گروه دوم لیگ دسته سوم با عدم حضور تیم آوالان کامیاران سه بر صفر برنده اعلام شد و با توجه به امتیاز بیشتر نسبت به تیم های اول گروه توانست عنوان قهرمانی این لیگ را به دست آورد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم پانیک تالش که یک هفته مانده تا پایان فصل لیگ دسته سوم به عنوان صدرنشین گروه دوم، به صورت رسمی به لیگ دسته دوم صعود کرده بود؛ شب گذشته (شنبه ۱۸ تیرماه) باید در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف آوالان کامیاران می رفت که در پایان به دلیل عدم حضور این تیم برنده اعلام شد.

پانیک با کسب ۳۹ امتیاز از ۱۸ بازی خود در صدر جدول گروه دوم لیگ سه قرار گرفت و فصل آینده باید در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران با حریفان خود رقابت کند.

گفتنی است پس از انجام آخرین بازی جشن صعود و اهدا جام با حضور هواداران پر شور پانیک در ورزشگاه پوریای ولی تالش برگزار شد.

به گزارش دیارمیرزا، داماش، دیگر تیم گیلانی نیز در حضور بیش از شش هزار هوادار خود در ورزشگاه سردار جنگل رشت با برتری چهار بر دو مقابل صدرای تبریز به پلی‌آف لیگ دسته سوم صعود کرد.

داماش باید در پلی‌آف با دارایی تهران، آریو اسلامشهر و سپاهان نوین اصفهان رقابت کند و در نهایت پس از برگزاری بازی‌های حذفی رفت و برگشت، یک تیم جواز حضور در لیگ دو را به دست خواهد آورد.

Share