لیگ دسته سوم فوتبال؛

داماش پس از شکست سه بر صفر، تیم را بیرون کشید | صعود داماش در گروی اما و اگرها

سومین گل تیم پانیک سبب شد خشم هواداران داماشی گریبان گیر کادر فنی و بازیکنان شده و خواهان انصراف از ادامه مسابقه تیم داماش شوند؛ خشمی که با واکنش داداش زاده همراه شد و تیم داماش را از زمین بیرون کشید!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و پانیک تالش از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم از ساعت ۱۹ در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف یکدیگر رفتند.

داماش گیلان با تغییرات پیاپی در کادر فنی به مصاف پانیک می‌رود و بهزاد داداش زاده به‌عنوان سرمربی و امید هرندی به‌عنوان مدیر فنی بر روی نیمکت لاجوردی‌پوشان شهر باران حضور پیدا کردند.

بازیکنان داماشی نسبت به دیدارهای قبلی تغییر محسوسی نداشتند و عرفان قلعه نوعی، امیرمحمد پورطالمی، سامان فرزامپور، مهرام دامادی، پژمان نجات، مجید قریشی، مهرگان گلبرگ، سعید طالبی، آرمان شکوری، آرمان آبسالان و مسعود نوری برای داماش گیلان به میدان رفتند.

پانیک تالش نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۱۱ موفق شد توسط دانیال مهدیان به گل دست پیدا کند، پس‌ازاین گل نیز توپ و میدان در اختیار پانیک بود و داماش دل‌خوش به تک حملات بازیکنانش بود. درحالی‌که هواداران منتظر شنیدن سوت پایان نیمه نخست بودند این پانیکی‌ها بودند که روی اشتباه گلر داماش گیلان توسط محبی مدافع پیش‌تاخته به گل دوم دست پیداکرده و با برتری دو بر صفر راهی رختکن شدند.

داماش گیلان نیمه دوم را با تغییر گلر خود آغاز کرد و تارخ اقبال‌جو جایگزین قلعه نوعی شد، امید کلانتر و محمد طالبی دیگر بازیکنانی بودند که به‌عنوان تعویضی وارد زمین شدند.

تفکرات داداش زاده برای داماش گیلان ثمری نداشته و گل به خودی داماشی‌ها تیر خلاص را بر دل هواداران این تیم زد!

سومین گل تیم پانیک سبب شد خشم هواداران داماشی گریبان گیر کادر فنی و بازیکنان شده و خواهان انصراف از ادامه مسابقه تیم داماش شوند؛ خشمی که با واکنش داداش زاده همراه شد و تیم داماش را از زمین بیرون کشید! دراین‌بین پرتاب ترقه و اشیای متفرقه از سوی هواداران پانیکی نیز باعث شد جو ورزشگاه بیش‌ازپیش ملتهب شود!

به نظر می‌رسد با رأی احتمالی کمیته انضباطی مبنی بر شکست داماش مقابل پانیک تالش، لاجوردی‌پوشان شانس خود برای صعود را ازدست‌داده و تنها روی کاغذ برای این تیم شانس صعود باقی بماند!

Share