مالک باشگاه چوکای تالش مطرح کرد؛

تغییر سرمربی چوکا شوک خوبی به تیم بود | قصدی برای واگذاری باشگاه ندارم

آرش ریاضی‌مند، مالک تیم فوتبال چوکای تالش با رد شایعات مربوط به واگذاری باشگاه اذعان داشت: بنده مالک باشگاه چوکا هستم و قصدی برای واگذاری باشگاه ندارم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آرش ریاضی‌مند، مالک تیم فوتبال چوکای تالش پس از کسب اولین برد این تیم در رقابت‌های لیگ جام ازادگان اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانستیم با برد مقابل تیم خوب گل ریحان البرز به جدول برگردیم و جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.

وی همچنین ادامه داد: این برد را به هزاران هوادار عاشق تیم فوتبال چوکای تالش در سرتاسر کشور تقدیم میکنم و از همه هواداران بابت صبر و حوصله‌شان بعد از اتفاقات ناخوشایند هفته‌های اخیر سپاسگزارم.

ریاضی‌مند ضمن اشاره به روند آماده‌سازی تیم چوکا برای حضور در مسابقات جام آزادگان به انتقادات هادی شکوری سرمربی سابق این تیم به نحوه‌ی مدیریت باشگاه پاسخ داد و گفت: همانطور که هواداران عزیز در جریان هستند تیم ما در ابتدای فصل با آقای نصرتی اغاز به کار کرد که در نهایت ادامه همکاری با ایشان به دلایل مختلف میسر نشد و الان تیم آقای نصرتی یعنی پارس جنوبی جم در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارند.

هادی شکوری نتوانست صحبت‌های خودش را عملی کنند

ریاضی‌مند گفت: در ادامه با آقای هادی شکوری مذاکراتی داشتیم ایشان در خصوص موفقیت تیم چشم اندازی را ترسیم کردند وعده‌هایی دادن که ما مجاب شدیم به ایشان این فرصت همکاری در تیم چوکا را بدهیم که متاستفانه ایشان در طول مدت همکاری نتوانستند صحبت‌های خودشان را عملی کنند در حالی که بعد از شروع تمرینات در تالش به در خواست کادر فنی به مدت هشت روز در یکی از بهترین کمپ‌های کشور که بسیاری از تیم‌های لیگ برتر و لیگ یکی در این محل سابقه برگزاری اردو داشتند، به امادگی تیمی خودمان پرداختیم و همچنین با تیم بادران دیدار تدارکاتی برگزار کردیم.

وی همچنین افزود: بعد از اردوی تهران به تالش بازگشتیم و بعد از انجام چند تمرین در تالش با درخواست کادر فنی با صرف هزینه قابل توجه دو مرتبه جداگانه برای دیدار تدارکاتی با تیم استقلال و شاهین شهرداری بوشهر به تهران سفر کردیم و جزو تیم‌هایی بودیم که دیدار‌های تدارکاتی و اردوی امادگی قبل از فصل قابل قبولی را به انجام رساندیم.

چوکای تالش فاقد زیر ساخت‌های حرفه‌ای باشگاهی است

مالک تیم فوتبال چوکای تالش در ادامه گفت: همانطور که مستحضرید باشگاه چوکای تالش فاقد زیر ساخت‌های حرفه‌ای باشگاهی است؛ ما بعد از انتقال مالکیت باشگاه همزمان در چند جبهه در حال جنگ برای استقرار شرایط حرفه‌ای باشگاه داری هستیم هیچگاه به دنبال این نیستیم که بگوییم مدیریت بی‌نقصی داشتیم ولی پذیرای ادعای کذب علیه مدیریت باشگاه نیستیم ضمن موارد شرح داده شده در خصوص شرایط پیش از فصل باید گفت همه امکانات رفاهی برای بازیکنان و کادر فنی اعم از سه دست البسه ورزشی اسکان و غذا و هتل و حتی منزل شخصی کادر فنی از طرف باشگاه مهیا گشته بود که متاستفانه اقای شکوری در برنامه تلویزیونی ادعای خلاف واقع و دروغ داشتند که کاری به دور از اخلاق حرفه‌ای بود.

ریاضی‌مند تصریح کرد: به هر ترتیب تا جایی که وسع و توانمان بود امکانات خوبی را فراهم کردیم بازیکنان مد نظر ایشان جذب شدند اما متأسفانه عدم مدیریت صحیح ایشان منجر به بهم ریختن انسجام تیم و اتحاد بازیکنان شد و شاهد تنش بین بازیکنان بودیم. اقای جهانگیر عسگری بازیکن ارزشمند تیم ما توسط ایشان از باشگاه کنار گذاشته شد، همچنین دلیل جدایی بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند عدم تمایل بازیکنان برای همکاری با اقای شکوری بود و بازیکنان با رضایت خود آقای شکوری از تیم جدا شدند.

تغییر سرمربی تیم شوک خوبی بود

وی با اشاره به اینکه علی رغم نگرانی ما در کمبود و ضعف بازیکن در برخی پست‌ها ایشان نوید روزهای خوب را به میدادند! از تغییر سرمربی تیم خود با عنوان شوک خوب یاد کرد و از اتتخاب علی لطیفی و کادر فنی وی ابراز خرسندی کرد.

مالک تیم فوتبال چوکای تالش افزود: به هر ترتیب به بازی اول رسیدیم و با یک نتیجه به دور ازشان تیم چوکا بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به تیم خیبرخرم اباد واگذار کردیم به تیمی که تنها بردش در مقابل تیم چوکا بوده است

ریاضی‌مند گفت: به خوبی معلوم بود که تیم ما خیلی ضعف داشت ما مجدد با کادر و بازیکنان صحبت کردیم اما متأسفانه ما مجدد بازی را به تیم ملوان واگذار کردیم و در پایان بازی به این نتیجه رسیدیم که ادامه همکاری با ایشان میسر نیست در حالی که امکانات در وسع و توانمان را گذاشتیم اما آقای شکوری‌ عدم نتیجه گیری خودشان را به لباس و هتل و غذا ربط دادند؛ ان‌شالله که هر جا هستند موفق و پیروز باشند.

وی ادامه داد: بعد از اتمام همکاری با آقای شکوری به دنبال یک شوک خوب به تیم بودیم در این راستا با چند گزینه برای سرمربی‌گری تیم چوکا صحبت داشتیم که در نهایت با توجه به شناخت ما از جو هواداری و شرایط تیم به این نتیجه رسیدیم که آقای لطیفی می‌توانند این تیم را مجدد احیا کنند و روحیه خوب و محکمی در مقابل شرایط فعلی تیم چوکا دارند که خدا رو شکر این مهم در عمل هم به واقعیت پیوست و ایشان و کادر بسیار فهیم‌شان آقایان علیرضا واحدی نیکبخت و علی چینی توانستند با همت بازیکنان در اهواز مقابل تیم صدرنشین جدول استقلال خوزستان اولین امتیاز تیم چوکا را کسب کنند و در ادامه در دیدار مقابل گل ریحان البرز اولین برد چوکا بعد از بیست سال دوری از سطح اول فوتبال کشور را بدست بیاورند که یک نتیجه فوق العاده محسوب می‌شود آن‌ هم بعد از دو شکست سنگین با ۵ گل خورده در زمان آقای شکوری!

مالک تیم فوتبال چوکای تالش افزود: این چهار امتیاز در حالی بود که تیم همان تیم بود بازیکنان همان بازیکنان بودند، هتل و لباس هم به همان شیوه قبلی بود اما کادر جدید توانستند از دو دیدار سخت چهار امتیاز بسیار حیاتی را کسب کنند.

خدا را شکر که توانستیم دوباره تیم را به شرایط خوبی برگردانیم

ریاضی‌مند در خصوص آخرین وضعیت باشگاه چوکای تالش گفت: خدا را شکر که توانستیم دوباره تیم را به شرایط خوبی برگردانیم، از همه مردم تالش از صبری که به خرج دادند متشکرم اگر خاطر هواداران بابت برخی اتفاقات مکدر شد عذرخواهی می‌کنم و از همین جا اعلام می‌کنم با تمام قدرت در کنار تیم چوکا و هواداران متعصب و پر شور چوکای تالش خواهم ماند و برای موفقیت و غرور نام چوکا از تلاشی دریغ نخواهم کرد.

تمام تلاش خودمان را بکار گرفتیم تا نواقص را برطرف کنیم

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام تلاش خودمان را بکار گرفتیم تا نواقص را برطرف کنیم و شرایط مالی تیم را بهبود ببخشیم، تاکنون نیز ده درصد از قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شده است و خودمان را برای دیدار مقابل رایکای بابل آماده می‌کنیم تا بتوانیم با دست پر از بابل برگردیم و دل هواداران را شاد کنیم.

مالک تیم فوتبال چوکای تالش با انتقاد از شرایط برگزاری مسابقات خانگی در خارج از ورزشگاه پوریای ولی تالش، تسریع در روند پیگیری و تجهیز ورزشگاه پوریای ولی را خواستار شد و گفت: در حال حاضر با توجه به مشکلات زیر ساختی ورزشگاه پوریای ولی تالش متأسفانه از دیدار‌های خانگی محروم هستیم و لیگ برایمان به حالتی یک طرفه و میهمان همیشگی و محروم از میزبانی تبدیل شده است ضمن اینکه این موضوع از نظر روانی به صورت قابل توجهی روی تیم ما تاثیرگذار خواهد بود بلکه بار مالی چندین برابری نسبت به بازی‌های خانگی بر دوش باشگاه نیز دارد.

آغاز عملیات ترمیم و تجهیز ورزشگاه پوریای ولی در ابهام قرار دارد

به گزارش دیارمیرزا، ریاضی‌مند گفت: متاستفانه علی رغم تلاش‌های نماینده محترم شهرستان همچنان آغاز عملیات ترمیم و تجهیز ورزشگاه پوریای ولی در ابهام قرار دارد البته جا دارد که از پیگیری‌های ایشان و اخذ اعتبار تجهیز ورزشگاه پوریای ولی کمال تشکر را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شأن فوتبال و مردم تالش قطعا ورزشگاهی در خور شایسته است، اظهار داشت: ان‌شاءالله بعد از بیماری کرونا هواداران بتوانند از نزدیک شاهد مسابقات تیم محبوبشان باشند.

مالک تیم فوتبال چوکای تالش ادامه داد: از همینجا از همه مسئولین خواهش می‌کنیم اهتمام ویژه‌ای در تجهیز ورزشگاه پوریای ولی تالش داشته باشند تا جدای از بار مالی برگزاری مسابقات داخلی در ورزشگاه سردار جنگل، به کسب نتایج حداکثری در قلعه عقاب‌های معروف کمک کنند.

قصدی برای واگذاری باشگاه ندارم

ریاضی‌مند با رد شایعات مربوط به واگذاری باشگاه اذعان داشت: بنده مالک باشگاه چوکا هستم و قصدی برای واگذاری باشگاه ندارم.

وی اظهار کرد: امروزه تیم داری بخش خصوصی با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه جملگی دچار نوسان و مشکلات خاص خودشان هستند هماهنطور که پیشتر گفته شد ما منکر کمبودها نیستیم ولی کادر فنی جدید با همان کمبودها توانستند تیم چوکای تالش را به مدار جدول بازگردانند که نشانگر توانایی و هوش بالای کادر فنی جدید تیم و تصمیم درست مدریت چوکاست که از این بابت به ایشان تبریک و خدا قوت عرض می‌کنم آرزو دارم شاهد تداوم موفقیت ایشان خوشحالی هواداران باشیم در پایان از همه مسوولینی که پای کار و همراه ما بودند کمال تشکر را داریم به خصوص جناب آقای بهمن محمدیاری نماینده اسبق شهرستان تالش که چهره‌ای کاملا فوتبالی و ورزش دوست هستند.

Share