در دور رفت مرحله نخست؛

تساوی داماش و آکادمی کیا در پلی‌آف | تکلیف صعود به بازی برگشت رسید

در دور رفت مرحله نخست پلی‌آف صعود به لیگ دسته دوم دیدار تیم‌های داماش گیلان و آکادمی کیا با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا تکلیف صعود در بازی برگشت این دو تیم مشخص شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و آکادمی کیا در دور رفت مرحله نخست پلی‌آف صعود به رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه بعثت تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

عرفان قلعه نوعی، رضا امیدی، مجتبی فرزام پور، پژمان نجات، مهرام دامادی، سیامک علیزاده، سعید طالبی، امیرحسین ملائی، راستین خرم‌دل، مسعود نوری و امید کلانتر برای داماش گیلان در نیمه نخست به میدان رفتند.

نکته عجیب بازی در نیمه نخست عدم حضور کامل هواداران داماشی بوده است، کارشکنی در عدم تخصیص اتوبوس کافی باعث شده هواداران داماشی نتوانند به‌صورت گسترده اعزام شوند و یک دستگاه اتوبوس به هواداران اختصاص داده شد. اتوبوسی که تا پایان نیمه نخست به ورزشگاه نرسید تا هوادارانی که با وسایل نقلیه شخصی خود را به ورزشگاه رسانده بودند نیمه نخست را با تعداد نفرات کمتری به تشویق تیم محبوبشان بپردازند.

نیمه نخست مسابقه در سی دقیقه ابتدایی با حملات آکادمی کیا دنبال شد ولی در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه نخست، داماشی‌ها بازی را به تعادل کشاندند، دیداری که در ۴۵ دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با تاریک شدن هوا، نورهای ورزشگاه بعثت روشن‌شده و تاریکی برخی از نقاط زمین نشان می‌دهد که نور استادیوم از شرایط استانداری برخوردار نیست و مشخص نیست این ورزشگاه چگونه مجوز برگزاری بازی‌های خانگی کیا را در طول فصل گرفته است

تلاش دو تیم در نیمه دوم نیز به گل منجر نشد و تساوی بدون گل حاصل شاگردان داداش زاده و مهدوی کیا بود. قضاوت ناعادلانه در نیم دوم به سود تیم آکادمی کیا مهم‌ترین حاشیه مسابقه در نیمه دوم بوده است.

داماش گیلان با توجه به‌تساوی بدون گل مقابل آکادمی کیا، کار راحت‌تری برای صعود به مرحله بعدی در حضور هوادارانش در ورزشگاه سردار جنگل رشت دارد، جایی که کارشکنی برخی‌ها نمی‌تواند مانع حضور گسترده هواداران شود!

Share