با ۳۰ درصد ظرفیت؛

بازی داماش گیلان و شهرداری فومن با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

مجوز حضور تماشاگران توسط شورای تامین شهرستان رشت به تصویب رسید تا دیدار تیم‌های تیم‌های داماش و شهرداری فومن به صورت رایگان، با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه‌ای با حضور مسئولین سیاسی و ورزشی استان گیلان و مدیران عامل باشگاه داماش گیلان و سپیدرود رشت برای برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران در اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد.

همچنین در نشستی دیگر در فرمانداری رشت که با حضور قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان همراه بود، مجوز حضور تماشاگران توسط شورای تامین شهرستان رشت به تصویب رسید تا دیدار تیم‌های تیم‌های داماش و شهرداری فومن به صورت رایگان، با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

این موضوع با نظر مساعد فرماندار رشت، مدیرکل ورزش و جوانان، رییس هیات فوتبال گیلان و سایر مسئولان حاضر در این جلسه در ارتباط با حضور هواداران در ورزشگاه سردار جنگل رشت همراه بود.

لذا هواداران پرشور فوتبال برای حضور در بازی فوق می‌بایست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با خود ماسک، کارت ملی و تصویر کارت واکسن از سامانه وزارت بهداشت را به همراه داشته باشند.

از ورود تماشاگران بدون کارت ملی، کارت واکسن و ماسک جلوگیری بعمل خواهد آمد.

اخبار مربوط به حضور هواداران سپیدرود در بازی فردا برابر آبی‌پوشان تهران متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای دریافت کارت واکسن به لینک زیر بروید و پس از پر کردن مشخصات و دریافت کارت واکسن در تلفن همراه از روی آن عکس بگیرید:

https://vcr.salamat.gov.ir/fa (https://vcr.salamat.gov.ir/fa)

این مسابقه عصر امروز از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

Share