رییس اداره نظارت بر پروژه‌های عمرانی وزارت ارشاد؛

اولویت اصلی در سفر به گیلان پیگیری اتمام پروژه مجتمع فرهنگی هنری ایثارگران منجیل است

برکت اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی در سفر به گیلان پیگیری اتمام پروژه مجتمع فرهنگی هنری ایثارگران منجیل می‌باشد و جلسه‌ای در خصوص چاره اندیشی به جهت حل مسائل و مشکلات این مجتمع گذاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا برکت، رییس اداره نظارت بر پروژه‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به گیلان از مجتمع‌های در حال ساخت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بازدید کرد.

برکت در بازدید از مجتمع ایثارگران منجیل ضمن قدردانی از همه جامعه فرهنگی هنری که فعالیت‌های خوبی را در زمینه هنری با حداقل امکانات داشته‌اند، افزود: مجتمع فرهنگی هنری ایثارگران منجیل با توجه به اینکه این طرح جز پروژه‌های استانی می‌باشد پس از تامین اعتبار ساخت توسط استانداری، تکمیل و تجهیز این مجتمع با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سریعا آغاز می‌شود.

برکت در ادامه بیان داشت: یکی از اولویت‌های اصلی در سفر به گیلان پیگیری اتمام پروژه مجتمع فرهنگی هنری ایثارگران منجیل می‌باشد و جلسه‌ای در خصوص چاره اندیشی به جهت حل مسائل و مشکلات این مجتمع گذاشته شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد در این سفر یک روزه که با همراهی مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری بود از مجتمع‌های در حال ساخت گیلان، واقع در منجیل، سراوان و لاهیجان که سال‌ها پیش آغاز شدند و به دلیل کمبود اعتبار از تکمیل بازماندند، بازدید به عمل آمد.

Share