با حضور جمعی از مسئولان؛

آکادمی باشگاه سپیدرود رشت افتتاح شد | معرفی فرشاد شکوری به عنوان مدیر آکادمی

مدیرعامل باشگاه سپیدرود، فرشاد شکوری از پیشکسوتان باشگاه سپیدرود را به عنوان مدیر آکادمی معرفی کرد و در سخنانی گفت: سپیدرود رشت از بدو تاسیس ۵۴ساله‌اش تا امروز، یکی از باشگاه‌های سازنده فوتبال ایران بوده و بازیکنان زیادی را به جامعه فوتبال معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد و باشگاه سپیدرود، آکادمی باشگاه سپیدرود در زمین دانشگاه آزاد رشت به صورت رسمی آغاز به فعالیت کرد.

بنابراین گزارش در این مراسم، قاسمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت و استان گیلان، بازیار رییس دانشکده مهارت‌های داتشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، سید عباس صادق مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، حامد ناصح مدیردانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، اسماعیل شاد مدیرعامل باشگاه سپیدرود، علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود و مدیر آکادمی و اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم‌های پایه حضور داشتند.

در این مراسم شاد مدیرعامل باشگاه سپیدرود، فرشاد شکوری از پیشکسوتان باشگاه سپیدرود را به عنوان مدیر آکادمی معرفی کرد و در سخنانی گفت: سپیدرود رشت از بدو تاسیس ۵۴ساله‌اش تا امروز، یکی از باشگاه‌های سازنده فوتبال ایران بوده و بازیکنان زیادی را به جامعه فوتبال معرفی کرده است و به همین سبب با هدف‌گذاری تیم مالکیتی و مدیریتی جدید در صدد است با راه اندازی آکادمی فوتبال، خلاء موجود در باشگاه‌های گیلان را مرتفع نموده و با آموزش صحیح و آکادمیک، بدوا نیازهای انسانی خود را تامین و در مراحل بعدی به نیازهای فوتبال ایران به عنوان یک منبع درآمدی، پاسخ گوید.

وی ادامه داد: رعایت اخلاق، عدالت و شایسته گزینی و تدوین برنامه چشم‌انداز توسعه فوتبال پایه در باشگاه، تشکیل تیم‌های پایه و مدارس فوتبال دائم در در رده‌های سنی مختلف، استعدادیابی از طریق سنجش قابلیت‌های مهارتی، جسمانی و روانی، برنامه ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌های علمی و کارگاه‌های تخصصی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فنی با مراکز معتبر علمی پژوهشی در جهت آموزش پایه و علمی فوتبال از دیگر اموری است که بر آن‌ها تاکید دارد.

در ادامه آقایان دکتر قاسمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و سید عباس صادق مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برای حاضرین سخنرانی کردند.
لازم به ذکر است که ثبت نام آکادمی باشگاه سپیدرود برای سنین ۷ سال به بالا همچنان ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۳۰۱۶ تماس بگیرند و یا به آدرس بلوار منظریه – جنب مبل برنز – ساختمان منظریه – طبقه دوم مراجعه کنند.

Share