فرماندار آستارا خبر داد؛

بازگشایی راه‌ ۱۸روستای آستارا | ۳۰ تن نمک‌پاشی نیز در مسیرهای اصلی و فرعی

رضایی‌پور گفت: عوامل راهداری و سایر دستگاه‌های ذیربط راه ۱۸ روستای این شهرستان را بازگشایی کرده و در حال فعالیت هستند تا راه‌های روستایی که مسدود هستند را تا چند ساعت آینده بازگشایی کنند و مسیر برای عبور و مرور مردم آزاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عنایت رضایی‌پور در جریان بازدید از مسیر جاده‌های روستایی و محور مواصلاتی آستارا به اردبیل در منطقه حیران آستارا، اظهارکرد: با تلاش عوامل راهداری و همکاری سایر دستگاه‌ها مسیر آستارا به اردبیل باز است.

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه مسیر ورودی و دسترسی چند روستا بالادست بخش مرکزی این شهرستان با مشکل مواجه است، افزود: عوامل راهداری و سایر دستگاه‌های ذیربط در حال فعالیت هستند تا راه‌های روستایی که مسدود هستند را تا چند ساعت آینده بازگشایی کنند و مسیر برای عبور و مرور مردم آزاد شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر و طی چند مرحله راه‌های ۱۸ روستای بالادست بخش مرکزی آستارا برف‌روبی و بازگشایی شده است، تصریح‌کرد: بازگشایی راه‌های روستایی را ۳ اکیپ اداره راهدای و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا انجام می‌دهند.

رضایی‌پور گفت: در روزهای اخیر ۵۰ کیلومتر راه روستایی بازگشایی شده و ۳۰ تن نمک‌پاشی نیز در مسیرهای اصلی و فرعی انجام شده است.

نماینده عالی دولت در بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: در روز گذشته نیز نان و مواد غذایی در بین ساکنین روستاهای محصور در برف توزیع شد.

Share