مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان اعلام کرد:

۱۲۸ میلیارد ریال برای احداث تاسیسات فاضلاب ماسوله نیاز است | زمین مناسب در اختیار آبفا قرار بگیرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از مسیر پیش بینی شده برای اجرای خط انتقال و پکیج تصفیه فاضلاب شهر ماسوله بازدید کرد و گفت: ۱۲۸ میلیارد ریال برای احداث تاسیسات فاضلاب شهر ماسوله نیاز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار علی‌پور در جلسه بررسی رفع موانع ثبت جهانی ماسوله که با حضور رئیس کل دادگستری گیلان و معاون امور عمرانی استانداری برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: اجرای خط انتقال و احداث پکیچ تصفیه فاضلاب شهر تاریخی ماسوله نیازمند تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه است.

وی گفت: به منظور جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب شهر ماسوله باید زمین مناسب جهت استقرار پکیج تصفیه فاضلاب در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار گیرد.

وی افزود: در این پروژه ۸۰۰ متر لوله‌گذاری خط انتقال فاضلاب از جنس کاروگیت ۵۰۰ میلی متری اجرا می‌شود.

علی‌پور تصریح کرد: احداث پکیج تصفیه فاضلاب با ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب در شبانه روز از دیگر مراحل اجرایی این پروژه در شهر ماسوله خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بدون در نظر گرفتن هزینه تملک زمین و مبالغ تعدیل، اعتباری معادل ۱۲۸ میلیارد ریال برای اجرای خط انتقال و احداث پکیج تصفیه فاضلاب این شهر مورد نیاز است که در تلاشیم با جذب این اعتبار هرچه سریعتر بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

بررسی پروژه فاضلاب شهر ماسوله

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از مسیر پیش بینی شده برای اجرای خط انتقال و پکیج تصفیه فاضلاب شهر ماسوله بازدید کرد.

با توجه به برگزاری جلسات مختلف از سوی فرمانداری شهرستان فومن مبنی بر رفع موانع ثبت جهانی شهر ماسوله، مدیر عامل شرکت آبفای گیلان، شهردار ماسوله و رئیس اداره منابع طبیعی فومن از مسیر خط انتقال فاضلاب و محل احداث پکیج تصفیه فاضلاب ماسوله بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در این بازدید گفت: به منظور جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر ماسوله ۸۰۰ متر لوله گذاری خط انتقال فاضلاب با لوله کاروگیت ۵۰۰ میلی متری اجرا و پکیج تصفیه فاضلاب به ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب در شبانه روز احداث می شود.

مازیار علی پور با تاکید بر اینکه جهت اجرای این پروژه شهرداری و منابع طبیعی باید زمین مناسب را به شرکت آبفا واگذار کنند، افزود: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه به مسئولان ذیربط اعلام شده که امیدواریم با تعاملات صورت گرفته در اسرع وقت با جذب این اعتبار و اختصاص زمین مورد نظر عملیات اجرایی این پروژه مهم آغاز شود.

Share