مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد:

تصویب بیش از ۷۱ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه آب و فاضلاب شهرستان فومن

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از تصویب ۷۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حوزه آب و فاضلاب شهرستان فومن طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محسن حسینی در جلسه‌ای با حضور معاون امور عمرانی استاندار گیلان و فرماندار فومن، با اعلام این خبر گفت: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی ۵۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای بخش آب شرب شهرستان فومن تصویب شد.

مدیرعامل آبفای گیلان افزود: همچنین ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر فومن به تصویب رسید که تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری جهت احداث مجتمع‌های آبرسانی و تاسیسات تک روستایی اعتباری معادل ۲۵ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی برای شهرستان فومن تصویب شد، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از این اعتبار تخصیص پیدا کرده که پروژه بزرگ آبرسانی به نواحی فومن و شفت در قالب همین اعتبار در دست اجراست.

حسینی همچنین از تصویب ۷۹۳ میلیون تومان اعتبار به منظور اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی شهرستان فومن خبر داد.

وی اشاره‌ای به اعتبارات سال گذشته این شهرستان داشت و گفت: در سال ۹۹ مجموع اعتبارات مصوب فومن از منابع ملی و استانی ۹ میلیارد تومان بود که از این اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت.

Share