جانشین فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:

پلمب واحدهای پزشکی و زیبایی غیرمجاز در رشت | متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و پلمب ۳ واحد پزشکی و زیبایی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در این خصوص متهمان ۳۳، ۳۵ و ۳۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دانشگاه علوم پزشکی و مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و پلمب ۳ واحد پزشکی و زیبایی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره و بر استمرار و ادامه فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامتی مردم تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در قالب گشت مشترک با تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی، یک واحد دندانپزشکی و ۲ واحد زیبایی غیرمجاز و متخلف را در شهرستان رشت شناسایی کرده و از ادامه فعالیت این موسسه‌ها جلوگیری به عمل آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مسئولان این موسسه‌ها با قرار دادن امکانات و مجوز خود به افراد فاقد صلاحیت که دخالت در امور پزشکی و ارائه خدمات زیبایی غیرمجاز داشته‌اند موجب تخلف و به خطر انداختن سلامت مردم شده‌اند افزود: این واحدهای متخلف پلمب شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این خصوص متهمان ۳۳، ۳۵ و ۳۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دانشگاه علوم پزشکی و مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با اعلام اینکه پلیس با افراد سودجو که سلامتی جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند از مردم خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share