جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منطقه حمیدیان رشت!

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منطقه حمیدیان شهرستان «رشت» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منطقه حمیدیان شهرستان «رشت» خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور به عزم راسخ و محکم نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت، آرامش مردم را به هم بزنند.

وی افزود: با توجه به یک مورد نزاع دسته جمعی با سلاح سرد و تخریب یک دستگاه خودرو در منطقه حمیدیان شهرستان رشت و انتشار فیلم این درگیری در فضای مجازی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه از شناسایی عاملان این درگیری که ۵ نفر بودند، خبر داد و بیان داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان پس از هماهنگی قضائی با اقدامات فنی، طی ۲ عملیات جداگانه نسبت به دستگیری متهمان این پرونده اقدام کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از متهمان به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل و بستری شد گفت: حال عمومی این فرد مساعد گزارش شده است.

سرهنگ حسن‌پور با اعلام اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته، علت این درگیری اختلافات شخصی مربوطه به گذشته است تصریح کرد: از متهمان ۴ قبضه سلاح سرد کشف و این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای برقرای نظم و امنیت است اذعان داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به نیروی انتظامی کمک کنند.

Share