جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

پلمب مؤسسه پزشکی غیرمجاز در رشت

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و پلمب یک مؤسسه پزشکی غیرمجاز که اقدام به ارائه خدمات می‌کرد در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و پلمب یک مؤسسه پزشکی غیرمجاز که اقدام به ارائه خدمات می‌کرد در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور با تاکید بر اینکه سلامتی مردم از خطوط قرمز نیروی انتظامی است به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس با هر نوع اقدامی که امنیت و سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: با اقدامات ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان مشخص شد، فردی بصورت غیرمجاز نسبت به تاسیس یک مؤسسه پزشکی در شهرستان رشت اقدام و به مردم خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان از اعزام ماموران پلیس به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی به آدرس محل مورد نظر خبر داد و بیان داشت: در بازدید از این مکان، ۴ دستگاه لیزر که بصورت غیرمجاز مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف شد.

این مقام انتظامی از پلمب این مؤسسه و معرفی متهم ۴۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

سرهنگ حسن‌پور در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده و کسب هرگونه اخبار پیرامون فعالیت غیرمجاز افراد سودجو، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share