جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

پلمب واحدهای پزشکی و زیبایی غیرمجاز در گلسار رشت

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و پلمب ۲ واحد پزشکی و زیبایی غیرمجاز در منطقه گلسار شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و پلمب ۲ واحد پزشکی و زیبایی غیرمجاز در منطقه گلسار شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و استمرار و ادامه فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامتی مردم تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در قالب گشت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تعزیرات حکومتی، ۲ واحد پزشکی و زیبایی غیرمجاز و متخلف را در منطقه گلسار شهر رشت شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه این مؤسسات که اقدام به ارائه خدمات زیبایی و دخالت در امور پزشکی به صورت غیرمجاز می‎کردند، پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد، تصریح کرد: مسئولان ۳۶ و ۵۸ ساله این واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام انتظامی افزود: نکته قابل تامل در این خصوص این است که در یکی از واحدهای پزشکی مورد نظر دستیاران بدون داشتن مدارک و گذراندن دوره‌های لازم و تحصیلات تخصصی در غیاب پزشک در حال کاشت مو برای مراجعه کننده بودند که این موضوع برخلاف قوانین و مقررات علوم پزشکی است.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با بیان اینکه پلیس با افراد سودجو که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی خواهد کرد از شهروندان خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share