مزایا و معایب چمدان سافت کیس و هارد کیس چیست؟

اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید چمدان هستید، می توانید به سایت فروشگاهی تولید آرش (arash.plus) مراجعه کنید

چمدان به دو صورت سافت کیس ( چمدان پارچه ای) و هارد کیس در بازار موجود است و شما می توانید آنها را از تولیدی چمدان سفارش دهید. هر یک از این محصولات برای اهداف خاصی طراحی شده اند و شما می توانید با توجه به ویژگی هایی که در طول سفر دارید، یگی از این محصولات را انتخاب نمایید. اگر هنوز شناخت کاملی به این محصولات ندارید، بهتر است در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

چمدان سافت کیس چه فرقی با هارد کیس دارد؟

سافت کیس ها به محصولاتی گفته می شود که در ساخت آنها از متریال های نرم مانند پلی استر استفاده می شود. این محصولات انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و افراد می توانند آیتم های زیادی را درون آنها قرار دهند. اما محصولات هارد کیس با استفاده از متریال های سخت مانند ABS ساخته می شوند و مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه و فشار دارند. هر کدام از این محصولات به طور جداگانه دارای معایب و مزایایی هستند و خریداران می توانند با توجه به اهداف خود یکی از آنها را انتخاب نمایند.

مزایا و معایب چمدان سافت کیس

مزایای این محصول به شرح زیر هستند:

  • انعطاف پذیری این محصولات بسیار بالاست و افراد می توانند آیتم های بسیار زیادی را درون آنها جا دهند.
  • این محصولات بسیار سبک هستند و خریداران می توانند به راحتی آنها را تکان دهند.
  • این محصولات دارای زیپ های زیادی هستند و همین امر سبب می شود که افراد در زمان جا به جایی آیتم ها احساس آسودگی داشته باشند.

معایب این محصول به شرح زیرند:

  • این محصولات مقاومت پایینی دارند و به زودی دچار ساییدگی می شوند.
  • این محصولات زودتر کثیف می شوند و سخت تر تمیز می شوند.
  • این محصولات در برابر رطوبت و آب مقاوم نیستند.

مزایا و معایب محصول هارد کیس

مزایای این محصول به شرح زیر هستند:

  • این محصولات مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت دارند و تقریبا می توان گفت که آب هرگز به آنها نفوذ نمی کند. این امر سبب می شود تا آیتم هایی که درون آنها قرار دارند حفظ شوند.
  • این محصولات دیرتر کثیف می شوند و به راحتی تمیز می شوند ( شما می توانید با یک دستمال آنها را تمیز کنید)

معایب این محصول به شرح زیرند:

  • این محصول فضای زیادی را اشغال می کند و به هیچ عنوان انعطاف پذیر نیست.
  • شما نمی توانید بار زیادی را درون آن قرار دهید و بار شما باید متناسب با حجم آن باشد.

آیا زیاد به مسافرت می روید؟

اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که زیاد به مسافرت می روید، بهتر است خرید چمدان هارد کیس را مد نظر قرار دهید. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این محصول در برابر ضربه و فشار مقاوم است و بدنه آن در طول مسافرت آسیب کمتری می بیند و کمتر دچار مشکلاتی نظیر ساییدگی می شود. به همین دلیل، این محصول می تواند انتظارات افراد را برآورده سازد و به آنها کمک کند حس خوبی در طول سفر داشته باشند.

آیا در طول سفر بار زیادی دارید؟

اگر شما جز آن دسته افراد هستید که در طول سفر بار زیادی دارید، بی شک چمدان پارچه ای یا سافت کیس بهترین گزینه برای شماست. همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم چمدان پارچه ای انعطاف پذیری بالایی دارد و شما می توانید بار خود را در آن جای دهید و از سفر لذت ببرید. همچنین، این محصول بسیار سبک است و با توجه به این موضوع که قرار است بار زیادی در آن قرار گیرد، این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

آیا تولیدی چمدان مرکز مناسبی برای خرید است؟

تولیدی چمدان یکی از بهترین مراکزی است که شما می توانید برای خرید انتخاب کنید. در تولید چمدان تنوع محصولات بسیار بالاست و شما می توانید محصولی را که با سلیقه تان همخوانی دارد انتخاب کنید. از طرف دیگر، قیمت محصولات در تولیدی چمدان بسیار مقرون به صرفه است و این موضوع می تواند برای کسانی که بودجه محدودی دارند اهمیت بالایی داشته باشد. به همین دلیل، شما می توانید خرید از این مراکز را مد نظر قرار دهید. به این موضوع توجه داشته باشید که در زمان خرید باید ضمانت نامع معتبر را از فروشنده دریافت کنید.

برای خرید چمدان به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد مزایای و معایب چمدان های هارد کیس و سافت کیس در اختیار شما قرار دهیم. محصولات هارد کیس مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند و هرگز رطوبت را به خود نمی گیرند. اما این محصولات جای زیادی را اشغال می کنند و این موضوع می تواند یکی از معایب آنها باشد. از طرف دیگر، انعطاف پذیری محصولات سافت کیس بسیار بالاست و بار زیادی را درون خود جای می دهند. با این وجود، هرگز در برابر رطوبت مقاوم نیستند و امکان نفوذ رطوبت به آنها وجود دارد.

اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید چمدان هستید، می توانید به سایت فروشگاهی تولید آرش (arash.plus) مراجعه کنید. تمامی محصولاتی که در این سایت هستند کیفیت بسیار بالایی دارند و همراه با ضمانت نامه به فروش می رسند. همچنین، می توانید از مشاوره های رایگان و تخصصی کارشناسان این مرکز بهره مند شوید.

Share