طریقه استفاده از فیس براش عروسکی

برای اطلاعات بیشتر و جامع‌تر در مورد انواع فیس براش عروسکی، سلیکونی، برسی، برقی و نیز برای آشنایی بیشتر با طریقه استفاده از فیس براش عروسکی و دیگر فیس براش‌ها می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در مورد انواع فیس براش مانند فیس براش عروسکی بالا ببرید و با مزایا و طریقه استفاده از فیس براش عروسکی بیشتر آشنا شوید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

امروزه بر اثر افزایش آلاینده‌های محیط،ی پوست بدن و صورتمان ممکن است بیشتر از قبل دچار آلودگی شود. این آلودگی‌ها باعث بستن منافذ پوست شده و در نتیجه پیری زود رس و چین چروک‌های ناخواسته را برای ما بوجود می آورد. از طرفی این آلودگی‌ها باعث به وجود آمدن جوش‌های سر سیاه بر روی پوست شده و زیبایی و طراوت پوست را مختل می‌سازد. با شستن معمولی این آلودگی‌ها بطور کامل از روی پوست پاک نمی‌شوند بلکه باید از ابزارهایی نظیر فیس براش جهت پاکسازی کامل پوست استفاده کرد.

فیس براش‌ها در انواع مختلف در بازار عرضه می‌شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. از محبوب‌ترین نوع فیس براش الانزا برای خانم‌های امروزی فیس براش عروسکی است که ظاهری زیبا و جذاب داشته و بسیار خوش دست و کارآمد است. طریقه استفاده از فیس براش عروسکی نیز بسیار راحت و آسان است و به علت سیلیکونی بودن آن هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی‌شود. این نوع از فیس براش‌ها مناسب‌ترین ابزار برای پاکسازی پوست‌های حساس به شمار می‌آید.

طریقه استفاده از فیس براش عروسکی

اگر با طریقه استفاده از فیس براش عروسکی آشنایی کامل داشته باشید به این نکته پی خواهید برد که فیس براش عروسکی علاوه بر پاکسازی و تمیز کردن پوست، پوستتان را ماساژ نیز می‌دهد و منجر به سفت شدن عضلات صورت و جوانسازی آن می‌گردد.

وقتی به فیس براش عروسکی دقت کنید خواهید دید که در یک سر فیس براش عروسکی دانه‌های کوتاه وجود دارد که برای پاکسازی صورت مناسب است و در سر دیگر آن دانه‌های بلندتر تعبیه شده است که مناسب ماساژ پوست است. در واقع فیس براش‌های عروسکی دارای دو کاربرد هستند و می‌توان از آن برای دو هدف متفاوت استفاده کرد. بهترین طریقه استفاده از فیس براش(Facial Cleansing Brushes) این است که پس از پایان کار آن را شستشو دهید و به خوبی تمیز و خشک کنید تا مانع آلودگی‌های احتمالی در طول زمان و تجمع و رشد میکروارگانیسم‌ها بر روی برس‌ها شوید.

طریقه استفاده از فیس براش عروسکی

طریقه استفاده از فیس براش عروسکی این گونه است که ابتدا آرایش صورتتان را خوب پاک کنید و پس آن فیس براشتان را با آب مرطوب نمایید. پس از مرطوب شدن فیس براش شوینده مورد نظر خود را در داخل مخزن فیس براش عروسکی قرار دهید و سپس به کمک دست آن را فشار داده تا خوب کف کند. از قسمتی که دارای برس‌های کوتاه تر است صورت خود را به شکل دایره وار شستشو دهید. این کار علاوه بر پاکسازی پوست منجر به خونرسانی سلول‌های پوست شما نیز می‌شود و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد.

 فیس براش عروسکی - مزایای فیس براش عروسکی

پس از پاکسازی کامل پوست با سر دیگر فیس براش عروسکی پوست صورتتان را ماساژ دهید. این طریقه استفاده از فیس براش عروسکی به شما کمک می‌کند تا همیشه پوستی سالم و جوان داشته باشید. پس از اتمام ماساژ صورت اسفنج فیس براش را با دقت بشویید و آن را خشک و تمیز کنید تا در دفعات بعد فیس براشتان تمیز و بدون آلودگی باشد.

مزایای فیس براش عروسکی

پس از آشنایی با طریقه استفاده از فیس براش عروسکی بهتر است با مزایای این وسیله کاربردی و دوست داشتنی نیز بیشتر آشنا شوید. برخی از مزایای فیس براش عروسکی شامل موارد زیر است:

  • پاک سازی و شستشوی پوست
  • برطرف کردن و نابودی همه آلودگی‌ها و میکروارگانیسم‌های مضر روی پوست
  • نابودی سلول‌های مرده پوست
  • پاکسازی عمیق پوست صورت و بدن
  • از بین بردن چربی‌های اضافی پیشانی و بینی
  • کوچک نمودن منافذ باز پوست صورت
  • جذب هر چه بهتر و سریع‌تر آبرسان و کرم‌های مراقبتی پوست
  • مانع بوجود آمدن جوش‌های سر سیاه و حتی درمان جوش سرسیاه
  • افزایش میزان خونرسانی به سلول‌های پوست
  • پیشگیری و درمان چین و چروک
  • جوانسازی پوست و در نتیجه جلوگیری از پیری زودرس
  • مناسب برای تمام انواع پوست به خصوص پوست‌های حساس
  • بدون باطری بوده و می‌توان به راحتی از آن در زیر دوش حمام استفاده کرد
  • میکروارگانیسم‌ها بر روی آن تجمع نکرده و به راحتی قابل شستشو و خشک کردن هستند
  • دندانه‌های برس فیس براش عروسکی به مرور زمان تغییر شکل نداده و از طول عمر بالایی برخوردار هستند

انواع فیس براش

اکنون که با طریقه استفاده از فیس براش عروسکی و مزایای آن آشنا شده‌اید نوبت به معرفی انواع فیس براش رسیده است. به طور کل فیس براش‌ها به دو دسته فیس براش دستی و برقی تقسیم می‌شوند. فیس براش عروسکی معمولاً از نوع فیس براش های دستی هستند که با فشار و حرکت دست کار می‌کنند و عمل پاکسازی پوست را انجام می‌دهند. اما فیس براش‌های اتوماتیک به کمک نیروی برق کار کرده و قابلیت شارژ شدن دارند.

فیس براش‌های دستی خود به دو دسته فیس براش دستی برسی و فیس براش‌های دستی سلیکونی تقسیم می‌شود. فیس براش‌های دستی برسی همانند مسواک بوده و هر سه ماه یک بار باید فیس براش‌ها را تعویض کرد. قیمت بسیار ارزانی داشته و فضای کمی را اشغال می‌کنند. فیس براش‌های سلیکونی که فیس براش عروسکی یکی از انواع آن است پوست را به صورت عمیق‌تر تمیز کرده و نگهداری آن بسیار راحت است. مناسب برای همه نوع پوستی بوده و از قیمت بسیار مناسب و با صرفه‌ای برخوردار است طریقه استفاده از فیس براش عروسکی و سلیکونی آسان بوده و تمیز کردن و پاک کردن آن نیز کاری بسیار راحت است.

انواع فیس براش

دندانه‌های فیس براش عروسکی و سلیکونی تغییر شکل نداده و نیاز به تعویض در کوتاه مدت ندارند. زیرا در صورت شستن و خشک کردن آن هیچ نوع باکتری روی برس آن جمع نمی‌کند. زیر دوش حمام به راحتی می‌توان از فیس براش‌های سلیکونی و عروسکی استفاده کرد زیرا مانند فیس براش‌های برقی حساس به آب نیستند.

برای اطلاعات بیشتر و جامع‌تر در مورد انواع فیس براش عروسکی، سلیکونی، برسی، برقی و نیز برای آشنایی بیشتر با طریقه استفاده از فیس براش عروسکی و دیگر فیس براش‌ها می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و ضمن بازدید از تمامی محصولات قابل عرضه در این فروشگاه از راهنمایی‌های مشاورین و متخصصین الانزا نیز بهرمند شوید. فروشگاه الانزا یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است که کلیه محصولات بهداشتی، آرایشی و بسیاری محصولات دیگر را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در ویترین فروشگاهی خود قرار داده است. تمامی کالاهای عرضه شده توسط فروشگاه الانزا اورجینال و اصل بوده و از بهترین برندها تهیه شده است.

Share