فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع و درگیری در لوشان | متهمان روانه زندان شدند

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع و درگیری با حضور به موقع پلیس در شهر لوشان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع و درگیری با حضور به موقع پلیس در شهر لوشان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب به عزم راسخ دستگاه قضایی و مجموعه انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضایی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد این شهرستان جولانگاه مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه و آرامش مردم شود.

وی در ادامه گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در شهر لوشان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: به علت اختلافات قبلی ۵ نفر از جوانان با یکدیگر درگیر و منجر به اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای مردم شده بودند که با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ روشن‌قلب در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه نزاع و درگیری، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share