فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت | متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۴ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که در فضای مجازی اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت می‌کردند در شهر رشت دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۴ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که در فضای مجازی اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت می‌کردند در شهر رشت دستگیر شدند.

سردار عزیزاله ملکی با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مقابله با عوامل ناامن کننده در فضای مجازی، با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی صفحه اینستاگرامی ۴ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که اقدام به قدرت‌نمایی، فحاشی، انتشار مطالب اهانت‌آمیز و دعوت به نزاع و درگیری می‌کردند، شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پلیس با انجام تحقیقات و اقدامات فنی موفق شد متهمان را که باعث تشویش اذهان عمومی شده بودند، پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه قبل از درگیری در شهر رشت دستگیر کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه گفت: این افراد دارای سابقه متعددی از جمله نزاع و درگیری فردی و دسته جمعی، قدرت‌نمایی با سلاح گرم و سرد، سرقت، شرارت و مزاحمت بوده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان ۲۴.۳۲، ۳۶ و ۳۹ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار ملکی در پایان از همکاری خوب دستگاه قضائی در برقراری امنیت و آرامش قدردانی کرد و اذعان داشت: اخلال در نظم عمومی جزو خطوط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با اشرافیت و اقتدار کامل با هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

Share