رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور در آستارا؛

در شرایط جنگ نابرابر با دشمن مواجه شدیم | استقرار دستگاه ایکس‌ری در گمرک تا مهر ماه سال جاری

محمدرضا پورابراهیمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه و عمران این شهرستان در محل هتل بین‌المللی اسپیناس بیان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به اشتباهات مسئولین چشم دوخته و ما حق اشتباه نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه و عمران این شهرستان در محل هتل بین‌المللی اسپیناس بیان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به اشتباهات مسئولین چشم دوخته و ما حق اشتباه نداریم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط جنگ نابرابر با دشمن مواجه شدیم و اگر کشورهای پیشرفته چنین فشارهایی را تحمل می‌کردند قطعا با فروپاشی مواجه می‌شدند، گفت: غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم‌ها در جمهوری اسلامی ایران بلااثر شده است.

پورابراهیمی با اشاره به دستور کار آبفای شهرستان آستارا تصریح کرد: درخصوص آب و فاضلاب این شهرستان مصوبات خوبی در کمیسیون اقتصادی مجلس لحاظ شده است که به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی استقرار دستگاه ایکس‌ری در گمرک تا مهر ماه سال جاری، گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، طرح‌های هادی روستایی، آسفالت راه‌های روستایی، تکمیل پروژه استخر و استادیوم مجموعه ورزشی وحدت را از دیگر مصوبات کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه عمران و آبادانی شهرستان آستارا دانست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر لایحه‌ای که دولت برای ارتقای مناطق آزاد بیاورد از آن در مجلس حمایت خواهیم کرد، افزود: مناطق آزاد ظرفیت مناسبی برای صادرات کالا می‌باشند و از این فرصت باید نهایت استفاده را کرد.

Share