بازداشت ادمین سه کانال تلگرامی

توانگر: یکی از افراد دستگیرشده، مکرر به مجلس رفت‌وآمد داشت

مجتبی توانگر، نماینده مجلس در توییتی نوشت: «یکی از افراد دستگیرشده فعال در آمدنیوزهای داخلی مکرر به مجلس رفت‌وآمد داشته است! »

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجتبی توانگر، نماینده مجلس در توییتی نوشت: «یکی از افراد دستگیرشده فعال در آمدنیوزهای داخلی مکرر به مجلس رفت‌وآمد داشته است! »

او ادامه داد: «این کانال‌ها بارها علیه من و باقی نمایندگان و حتی ریاست‌مجلس دروغ‌پراکنی کردند. در نامه‌ای از دکترقالیباف رئیس محترم مجلس خواستم ارتباط احتمالی شبکه‌فساد سیاسی- رسانه‌ای با برخی افراد درون مجلس را بررسی و نتیجه را اعلام کند. نباید بگذاریم دست‌های بدخواه، میکرب‌های اختلاف را در فضای ذهنی جامعه تزریق کنند.»

روز ۲۶ خرداد گرداب، سایت فرماندهی امنیت سایبری سپاه نوشت: با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین های کانال های نیمه محرمانه، سرائر و سایه نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

این سایت نوشت: افراد بازداشت شده درصدد بودند از طریق انتشار اسناد طبقه بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را کسب کرده و سپس با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد اختلاف نمایند. دستگیرشدگان سه نفر هستند که در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از خلا قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را صورت داده بودند.

Share