رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان اعلام کرد:

برگزاری پویش مردمی سلام فرمانده در گیلان | مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ماه

پارسا با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار برای پویش سلام فرمانده تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۱ است، گفت: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی می‌توانند آثار خود را تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ از طریق شماره مجازی ۰۹۱۱۴۶۶۵۴۵۸ به دبیرخانه پویش سلام فرمانده ارسال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی پارسا با قدردانی از زحمات گروه فرهنگی ماح و عوامل اجرای سرود سلام فرماندهT اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تأکید داشتند هنر را به میدان بیاورید و کاری کنید که جوانان و نوجوانان ارزش‌های نسل قبل را مرتب بر زبان جاری کنند که نمونه آن را در سرود سلام فرمانده می‌توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به تأثیرپذیری سرود سلام فرمانده در جهان اسلام، گفت: قطعاً پروردگار و حضرت ولی عصر (عج) بر این سرود نظر داشته و باعث جاودان شدن و تأثیرپذیری جهانی آن شده است به طوری که در بسیاری از کشورهای جهان اسلام و حتی کشورهای غربی، این سرود خوانده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به برگزاری پویش مردمی سلام فرمانده در استان گیلان، بیان کرد: این پویش مردمی با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار رسانه‌ها و فضای مجازی در بازتاب گسترده این سرود در جامعه و در راستای حمایت از تولیدات و پوشش رسانه‌ای رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه اجرای این سرود با همت سازمان بسیج رسانه گیلان در نقاط مختلف استان از ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

پارسا با بیان اینکه پویش سلام فرمانده در بخش‌های برگزار می‌شود، تصریح کرد: پویش «سلام فرمانده» شامل بخش‌های گزارش، تیتر، عکس و فیلم بوده و به بهترین آثار ارسالی جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار برای پویش سلام فرمانده تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۱ است، گفت: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی می‌توانند آثار خود را تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ از طریق شماره مجازی ۰۹۱۱۴۶۶۵۴۵۸ به دبیرخانه پویش سلام فرمانده ارسال کنند.

Share