رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۶ بخش همزمان با روز خبرنگار در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در گفتگویی با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان، اظهار کرد: این جشنواره با هدف افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی برگزار می‌شود.

۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر در ۶بخش، بهترین تیتر، خبر، گزارش، گفتگو، یادداشت و عکس برگزار می‎شود، تاکید کرد: آثار باید در یکی از موضوعات «اقتصاد مقاومتی»، «امر به معروف و نهی از منکر»، «دشمن شناسی»، «معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی» و «تقویت روحیه خودباوری» به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

جعفری به شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های مکتوب و مجازی از جمله نشریات محلی و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی منتشر شده باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه هر یک از شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند حداکثر ۵ اثر در بخش‌های مختلف با موضوعات مشخص شده ارسال کنند، خاطرنشان کرد: در بخش عکس باید گزارش‌های تصویری (مجموعه عکس) با درج نام عکاس روی اثر به دبیرخانه ارسال شود.

وی به نوع ارسال آثار اشاره و بیان کرد: آثار درج شده در رسانه‌های مجازی باید به صورت لینک اینترنتی که نام خبرنگار در آن درج شده باشد به رایانه دبیرخانه ارسال شود.

جعفری ادامه داد: همچنین آثار منتشر شده در نشریات محلی می‌تواند به دو صورت اسکن شده به آدرس رایانه دبیرخانه و یا به صورت چاپی به آدرس مکانی دبیرخانه ارسال شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جشنواره، ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۵ می‌باشد، افزود: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آدرس رایانه دبیرخانه جشنواره استانی ابوذر،basij.resane.gilan@chmail.ir و آدرس مکانی آن رشت، ابتدای شهرک امام خمینی (حمیدیان)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان می‌باشد.

جعفری در پایان، با اشاره به اینکه به صاحبان سه اثر برگزیده در هر بخش جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان، لوح تقدیر و جوایزی اهدا می‌شود.، اذعان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۱۴۲۳۰۵ تماس حاصل نمایید.

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

tel final1

Share