مهدی پارسا رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان

سرعت تحولات به حدی زیاد است که بدون وجود خبرنگار بسیاری از آنها معنا نمی یابند

امروز سرعت تحولات مختلف سیاسی، فرهنگی؛ اجتماعی و اقتصادی به حدی زیاد است که بدون وجود خبرنگار و اصحاب رسانه بسیاری از آنها معنا نمی یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

واژه خبرنگار یادآور تلاش ها و مجاهدت های افرادی است که در راه اعتلای بشریت و جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و از هر روزنه ای برای بیان دردها و آلام جامعه استفاده می کنند.
این روز را به خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران، فعالان رسانه ای و مجازی و به طور کلی اصحاب رسانه استان گیلان تبریک گفته و قدردان تلاش بی وفقه و قلم توانمند آنها هستیم.
امروز سرعت تحولات مختلف سیاسی، فرهنگی؛ اجتماعی و اقتصادی به حدی زیاد است که بدون وجود خبرنگار و اصحاب رسانه بسیاری از آنها معنا نمی یابند.
فعالان حوزه رسانه، افسران جنگ نرم و راویان رخدادها و حقایقی هستند که بی گمان، خلق و ثبت آنها در هر شرایطی نشان از تعهد و تخصص آنها دارد.
بی گمان رسانه ها، شکل دهنده افکار عمومی و خبرنگاران همچون کسانی هستند که بیرق بزرگ آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و بی ادعا همانند چراغی در جامعه نورافشانی می کنند.
در شرایط کنونی قدرت رسانه ای جمهوری اسلامی با وجود تعدد رسانه های مکتوب و مجازی به رغم همه مشکلاتی که در حوزه چاپ و نشر وجود دارد افزایش یافته و امپراتوری های رسانه ای غرب را با همه عده و عده خود در بسیاری موارد تحت الشعاع خود قرار داده است.
جامعه فرهیخته رسانه استان گیلان با وجود همه ی مشکلات و دغدغه های صنفی موجود، در شرایط شیوع بیماری کرونا و کمک مومنانه، جلوه هایی از عشق و ایثار را رقم زده و با دل به دریای خطر زدن، صحنه هایی از شور، شعور و انسانیت را برای عوام ثبت و ضبط کردند.
سازمان بسیج رسانه استان گیلان ضمن تبریک و تهنیت روز ارزشمند و گرانقدر خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، به مقام شامخ و والای سردار جنگل، شهید میرزا کوچک خان جنگلی که در شرایط فقر فرهنگی و کمبود امکانات دوره ی خود، اقدام به چاپ و حمایت از روزنامه جنگل نمود و به حق امروز یکی از افتخارات تاریخ رسانه ای این استان به شمار می رود درود می فرستد و یاد و خاطره شهدای رسانه این استان، شهیدان اسحاقی، ثابت قدم، اخوان، نشرودگل، سیرت نیا و کوچک زاده را گرامی می دارد و برای جامعه پر تلاش و زحمتکش رسانه این استان ولایت مدار آرزوی توفیق، سلامتی و مرتفع شدن مشکلات آنان در حوزه های معیشت، اقتصاد و رفاه را دارد و امیدوار است تا مجلس یازدهم در جهت تحقق خواسته های ذکر شده بخصوص بیمه خبرنگاران گام های عملی بردارد.

مهدی پارسا
رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان

Share